istanbulda A sınıfı ofis projeleri Haberi
Marka ofis kavramı size ne çağrıştırıyor? Marka ofis olmanın standartları nelerdir?
Son yıllarda kurum imajlarına önem veren şirketler, A sınıfı ofisleri tercih etmeye başladı. Artık Türkiye'deki ofis kullanıcıları, çalışma alanı stratejilerini oluştururken çalışanlarını odak olarak kabul ediyor. Kuaför, lostra, kuru temizleme, market ve spor salonu gibi sosyal alanlar, ofis binalarında yer almaya başlıyor. Çıta yükselten ofisler, verimli çalışmayı destekleyecek şekilde tasarlanıyor. Çalışma alanlarında çalışan verimliliğini olumlu yönde etkileyen birçok kriter gözetiliyor. Özel alanlar azalırken; kullanıcı dostu, yüksek teknoloji ile desteklenmiş toplantı odaları ve kafeteryalarla, çalışanların bir araya gelerek iletişim ve işbirlikleri geliştirebilecekleri, aynı zamanda konsantrasyon isteyen işlerde yalnız kalabilecekleri alanların oranında artış olduğu gözlemleniyor. Öte yandan dünyada çalışma alanları, sürdürülebilirlik felsefesine göre şekillendiriliyor. Çevreye duyarlı en yeni teknolojilerle tasarlanan bu...