İstinye Park tanıtım çalışmaları Haberi
İstinye Park, hızla zenginleşen Çinlileri çekmek için harekete geçti. Satış yaptıkları yabancılar içinde Çinli oranının yüzde 4 olduğunu belirten İstinye Park Genel Müdürü Tolga Engin, bunu artırmak için otellere lüks AVM olduklarını anlatan broşür bıraktıklarını söyledi.
Lüks tüketime yönelen Çinli zenginler Avrupa’da ciddi tüketim yapıyor. İstinye Park, marka karması içinde bulunan yüzde 30 lüks markanın yüzde 10’luk kısmını turistlere satıyor. Arap, Azeri ve Rus turistlerin daha sık alışveriş merkezlerini ziyaret ettiğini belirten İstinye Park Genel Müdürü Tolga Engin, tüm yabancı ziyaretçilerin içinde yüzde 4 Çinli turiste satış yaptıklarını ifade ediyor. Bu oranı artırmak istediklerini vurgulayan Engin, özellikle otellere bıraktıkları tanıtım broşürleriyle İstinye Park’ın lüks alışverişin merkezi olduğu yönünde farkındalık oluşturmayı amaçladıklarını belirtiyor. Bünyesinde Chanel, Hermes, Christian Louboutin, Moncler, Micheal Kors,...