23 / 12 / 2024

İzmir - Çanakkale Karayolunda çatlak

İzmir - Çanakkale Karayolunda çatlak

Çanakkale- İzmir Karayolu’nun 17’nci kilometresinde Erenköy (İntepe) yakınlarındaki duble yolda, yaklaşık 30 metre uzunluğunda ve bir elin girebileceği genişlikte dev çatlak oluştu.

Belediyelerden İzmir ve Çanakkale'de satılık 11 konut!

İzmir ve Çanakkale'de yer alan konutlar için satış ihalesi düzenleniyor. Konutların satış ihaleleri 14 Ağustos ve 15 Ağustos'ta yapılacak.

Çanakkale, Konya ve İzmir'de 40 adet arsa ve arazi satılıyor! Bu tarihlere aman dikkat!

Çanakkale, Konya ve İzmir'de yer alan 40 adet arsa ve arazi satılıyor. Belediyeler tüm detayları duyurdu. İşte ayrıntılar...

Çanakkale'de gayrimenkul fiyatları iki kat arttı!

Çanakkale'de yapılan yeni otobanın Balıkesir ve Manisa Bölgesi'ne bağlanmasıyla Çanakkale İzmir arası ulaşım kolaylaştı. Çanakkale'nin gözde bir bölge haline gelmesiyle, gayrimenkule olan talep arttı. Talep artışı fiyatları ikiye katladı.

Koronavirüs sonrası Çanakkale’de arsa, Didim'de yazlık arandı!

Tüm dünyayı etkisi altına alan yeni tip koronavirüs salgınından sonra satılık arsa aramaları Çanakkale'de yüzde 509, satılık prefabrik ev aramaları İzmir'de ise yüzde 163 arttı

Çanakkale Ayvacık Tüneli 2023'te tamamlanacak!

Çanakkale'yi İzmir ve Balıkesir'e bağlayan kara yolunun Ayvacık-Küçükkuyu kesiminde bulunan ve 45 dakikada geçilebilen 24 kilometrelik Kazdağları rampaları, yapımı devam eden iki tünelin 2023'te tamamlanıp hizmete açılmasıyla 5 dakika gibi kısa bir sürede geçilebilecek...

Çanakkale Ayvacık Tüneli ile 40 dakikalık mesafe 5 dakikada aşılacak!

Çanakkale'yi İzmir ve Balıkesir'e bağlayan karayolunda bulunan, yaklaşık 40 dakikada katedilebilen Kazdağları rampaları, inşaat çalışmaları süren 2 tünelin tamamlanmasının ardından 5 dakikada geçilebilecek...

Çanakkale-İzmir yoluyla 40 dakikalık yol 5 dakikaya iniyor!

Çanakkale-İzmir karayolunun Ayvacık-Küçükkuyu kesiminde bulunan ve yaklaşık 40 dakikada katedilebilen yol 5 dakikada tamamlanacak.

Tüneller Çanakkale-İzmir karayolunu rahatlatacak!

AK Parti Grup Başkanvekili Turan, "Çanakkale-İzmir karayolunda 40 dakikada katedilebilen Küçükkuyu rampaları, yapımı devam eden tünellerin tamamlanmasının ardından 5 dakikada geçilecek." dedi.

Çanakkale'de arazi ve konut fiyatları 10 kat arttı!

1915 Çanakkale Köprüsü, gerek bölgede gerekse Tekirdağ’dan İzmir’e kadar olan yerlerde vasıfsız tarla, imarlı arazi ve konut fiyatlarını 2 ile 10 kat arası artırdı.

İzmir SN Park Plus'ın lansmanına yoğun ilgi!

Nurem İnşaat AŞ'nin Sürmeli GYP ile İzmir'in Aliağa ilçesinde yaptığı SN Park Plus'ın lansmanı yoğun ilgi gördü. İZBAN'A yürüme mesafesinde, İzmir-Çanakkale yoluna 300 metre uzaklıktaki SN Park Plus okullara yakınlığı ile de avantajlı.

Nest Menemen satılık daire!

Konum bilgisine göre İzmir-Çanakkale yoluna 50 metre kadar uzaklıkta yer alan projede 165 adet daire bulunuyor. Nest Menemen satılık daire tipleri 2+1 ve 3+1 olarak dizayn edildi.

İzmir'deki köprü iskelesi kazasının raporu hazırlandı!

İNŞAAT Mühendisleri Odası Menemen Koyundere’de İzmir-Çanakkale otoyolu viyadük inşaatında iskelenin çöktüğü ve 4 kişinin yaşamını yitirdiği olayla ilgili hazırladığı raporda kalıp iskelesi kurulumunda cıvata eksikliği tespit etti.

Viyadük inşaatında facia: 4 işçi öldü

İzmir - Çanakkale Otoyolu Koyundere Mevkisi’ndeki yapımı devam eden viyadük inşaatında beton dökülmesi sırasında çelik konstrüksiyon iskelenin yıkılması sonucu 4 işçi öldü, 7 işçi yaralandı.

İzmir - Çanakkale Karayolunda çatlak Haberi

İzmir - Çanakkale Karayolunda çatlak

Çanakkale- İzmir Karayolu’nun 17’nci kilometresinde Erenköy (İntepe) yakınlarındaki duble yolda, yaklaşık 30 metre uzunluğunda ve bir elin girebileceği genişlikte dev çatlak oluştu.


Dolgu malzemesinin çökmesi ve alt kısımda istinat duvarının olmaması nedeniyle çatlağın oluştuğunu söyleyen Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi (ÇOMÜ) Mühendislik Fakültesi Jeoloji Mühendisliği Bölümü Öğretim Üyesi Prof. Dr. Doğan Perinçek, durumu mühendislik hatası olarak niteledi.


Çatlağın genişlediği yolda inceleme yapan ÇOMÜ Mühendislik Fakültesi Jeoloji Mühendisliği Bölümü Öğretim Üyesi Prof. Dr. Doğan Perinçek, "Yol dolgu üzerine yapıldı. Dolgu üzerine yol yapılabilir; fakat bunun hemen yanı başına, yolun kıyısına istinat duvarı yapılması gerekiyordu. Burada bir mühendislik hatası var. Eğer istinat duvarı yapmazsanız buna benzer oturmalar olacaktır" dedi.



AMAÇ ÇATLAĞIN BÜYÜMESİNİ ENGELLEME

Yolun yamalanıp asfaltla doldurularak eski haline getirilmeye çalışılacağına dikkat çeken Prof. Dr. Perinçek...