Jones Lang LaSalle lohosu Haberi
Dünyanın önde gelen ticari gayrimenkul danışmanlık şirketlerinden Jones Lang LaSalle, şirket ismi ile birlikte logosunu değiştirdi. Tüm dünyada şirket isminin telaffuzunu kolaylaştırma ve dijital uygulamalara ve mobil kanallara daha kolay uyum sağlama hedefiyle yola çıkan Jones Lang LaSalle şirket adını “JLL” olarak kısaltırken logosunu da yeni ismine göre uyarladı.
Şirket isminin JLL olarak kısaltılması, 200 yılı aşan geçmişe sahip JLL'nin geniş uzmanlığıyla birlikte birden fazla pazarda gerçek anlamda global bir şirket olduğunun vurgulanması açısından önem taşıyor. Değişim ayrıca, farklı ülkeler, diller ve kanallarda, özellikle dijital ve online kullanımda farklı iletişim tarzlarını benimsemesini de temsil ediyor.
JLL Pazarlama ve İletişim Direktörü Charles Doyle, “JLL olarak gerçekleştirdiğimiz değişimle, kurum kültürümüz, bütünlüğümüz ve müşterilerimize, çalışanlarımıza ve yatırımcılarımıza sağladığımız gerçek değer aynı şekilde devam edecektir....