kaç avm inşa edilecek Haberi
AVM'lerle büyüyen perakendenin önde gelen markaları halen 65 bin olan mağaza sayılarını 2023'e kadar 157 bine çıkaracak. 7 yılda 100 yeni AVM yatırımı daha yapılacak
Hazır giyimde 97 markayı temsil eden Birleşmiş Markalar Demeği (BMD) Başkam Sinan Öncel, 2023-2030 ve ötesine giden süreçte, uzun vadeli bir bakış açısı olan faaliyetler planladıklarını ve çalışmalar yaptıklarını kaydetti.
Temel hedeflerin markaların uluslararası alandaki rekabet güçlerini arttırıp, işbirliklerini geliştirmeleri, yurtdışı mağaza açmaları ve global oyuncu olmalarını sağlamak olarak ifade eden Öncel, "Ülkemizin daha fazla katma değer elde edebileceği ürünler üreterek, daha fazla markalı ihracat yapabileceğimiz bir konuma erişmeyi hedefliyoruz" dedi.
ÇALIŞAN SAYISI 1 MİLYONU GEÇECEK
Öncel şu bilgileri verdi: "Perakende sektörünün bütününün 2023 hedefi 500 milyar dolar büyüklüğe ulaşmak. BMD üyelerinin ise 2023 yılında 114 milyar doların...