Kiracı elektrik aboneliği için gerekli belgeler Haberi
Kiracıların, kiraladıkları mesken ya da işyerini kullanabilmeleri için elektrik aboneliğini de üzerine almaları gerekiyor. Abonelik işlemi Elektrik Dağıtım Şirketi'nde yapılabiliyor. Aboneliğin hızlı bir şekilde tamamlanması için gerekli evrakların eksiksiz bir şekilde temin edilmesi şart.
Mesken için kiracı ya da vekili elektriğe müracaat edebiliyor. Ancak işyeri kiralamalarında imza sirkülerinde yer alan işletme sahibi / sahipleri ya da yetkili veya vekil (elektrik aboneliği için vekaletname veya yetki belgesi olması koşuluyla) başvuru yapabiliyor.
Aboneliğin tanımlanması için abonelik ücretinin ödenmesi isteniyor. Peki, kiracı elektrik aboneliği ücreti 2022 ne kadar? Gerekli belgeler neler?
Başvuru için Gerekli Bilgi ve Belgeler Nelerdir?
Mesken Aboneliği için:
Temel Bilgiler:
Hesap veya sayaç numarası
Kimlik belgesi (TC kimlik numaralı)
DASK No. veya poliçe
Gerekebilecek Diğer Belgeler:
Kira kontratı veya tapu (adreste başkasının üzerine mevcut...