konut projeleri reklam çalışmaları Haberi
Konuyu bir bütün olarak ele almak gerekirse aslında işin özeti doğru proje doğru lokasyonda doğru fiyatla ve doğru reklam çalışmalarıyla tüketiciye ulaşmalı. Bu aslında arazi henüz satın alınmadan başlıyor. Arazi satın alınmadan önce orada kimin yaşayacağı hayal edilmeli ve buna uygun proje üretilmeli. Herkes yapıyor bunu bilinç altından. Çok profesyonel yapmasa bile orada kimlerin yaşayacağı kimlere satacağını belirliyor. Belirlemek zorunda. Projeyi de buna uygun üretmek zorunda. Sonrasında hedef kitleye uygun mesajları vermek. Onların dikkatini çekmek ve onları harekete geçirecek reklam çalışmaları yapmak gerekiyor. Bunu yapabilmenin yolu tüketiciyi anlayabilmek, onlarla empati kurup kendilerini onların yerine koyabilmemiz gerekiyor. Tabii bunların hepsini yapmak da yetmiyor. Günümüz rekabet koşullarında çok fazla firma çok fazla reklam çalışması...