Kütahya Seramik logosu değişti Haberi
Türkiye'nin 2023 hedeflerinde itici gücü olacak yeni logo, ilk kez uçaklarda görücüye çıktı. Kütahya Seramik, özel havayoluna verdiği ilanda markasıyla aynı anda yeni logoyu da kullandı.
Türkiye'nin dış ticarette marka değerini artırmayı hedefleyen yeni logonun ilk uygulama alanı uçaklar oldu. Kütahya Seramik, anlaştığı özel havayolu şirketinin koltuk numarası hattına kendi markasının yanı sıra yeni logoyla da ilan verdi. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın logodaki "potansiyel yerine güç kelimesinin kullanılması daha doğru olur" uyarısı da verilen reklamlarda dikkate alındı. Şirketin reklam ajansı, hem "Turkey discover the potential (potansiyeli keşfet) hem de "Turkey Discover The Power" (gücü keşfet) tanımlarını kullandı. Kütahya Seramik'in Yönetim Kurulu Başkanı Erkan Güral, kısa süre içinde logonun kullanım alanını artıracaklarını ifade etti.
ÇİFTE MARKA KULLANACAK
Yurtdışında ulaştıkları tüm noktalara bu logoyu...