lazzoni telefon Haberi
Evrensel markalar bir yandan ürünlerini geliştirirken, diğer yandan müşteri memnuniyetini artıracak, kendilerini ürünlerine bağlayacak metotlar da geliştirmeye çalışıyorlar. Bunlardan biri de mağazalardaki koku. Evrensel markalar, kendilerine özgü geliştirdikleri koku ile bütünleşiyor, bunu farklılaşmak kadar ziyaretçi sayısını artırmak için de kullanıyorlar.
Türkiye’nin dünya markalarından Lazzoni de geliştirdiği özel kokusu sayesinde New York’taki mağazasında da, Ankara’daki İstanbul’daki mağazasının havasını teneffüs ettiriyor.
Lazzoni Mobilya ABD Direktörü Efe Kababulut, uzun süren araştırmalar sonucu mağazalarında kullanmaya başladıkları kokunun ürünle müşteri arasında hedefledikleri duygusal bağı kurmayı başardığını kaydetti.
Üretim ve satış süreçlerinde kaliteye verdikleri önem kadar müşteri memnuniyetine ve mutluluğuna da önem verdiklerinin altını çizen Kababulut, şunları söyledi:
“Onlara tasarım harikası ürünler sunarken, keyifle alışveriş yapacakları ortamlar da sağlıyoruz. Koku en önemli duyularımızdan biri. Bu nedenle ürünlerimizi sergilediğimiz, müşterileri...