Limonata Haberi
Nişantaşı’ndaki City’s alışveriş merkezinin sergi alanı olarak ayrılan üst katına mahalle kuracaklarını belirten İzzet Çapa, “Bu mahallenin muhtarı da mahallenin delisi de olacak. Mahallenin muhtarı benim. Galiba mahallenin deliliği de bana kalacak” dedi.
2.500 metrekarelik bir alan
Alışveriş merkezlerindeki shop-mix
(marka karması) kavramını rafa kaldırıp bunun yerine ‘ortaya karışık’ kavramını kullanacaklarını belirten İzzet Çapa, 2500 metrekare alanda kurulacak mahallenin 6.5 milyon Euro’ya mal olacağını söyledi. Çapa üzerinde üç yıl çalıştıkları projeyle ilgili şu bilgileri verdi: “City’s yılda 8 milyon kişinin gezdiği bir alışveriş merkezi. Ama burada mahalle kültürü elit bir kültüre dönüşmüş. Benim gibi bir mahalle çocuğu City’s ile önce Limonata markasıyla buluştu. Burası bir marka bense biraz deliyim. Buluşmamız Louis Vuitton-Marc Jacobs işbirliği gibi. Nasıl Louis Vuitton, deli dolu bir modacıyla...