Lübnan Cascada AVM Haberi
Alışveriş merkezi (AVM), otel, hastane, eğlence alanları, çocuk merkezli yaşam alanları gibi pek çok donatıyı bir arada sunan karma projede özellikle Türk markalarına büyük talep var. Lübnan Chautura şehrinde hayat bulan 150 milyon dolarlık yatırım değeriyle ‘Cascada’ AVM'nin yüzde 80’inden fazlasının Türk markalarla hizmet vermesi bekleniyor. Bu çerçevede markalarla anlaşma süreçlerinin sürdüğünü ifade eden Rıfat Nedim Kabakcı, görüşmeler ardından imzaları atmaya başladıklarını belirtti.
‘Türk malı olsun’
Yatırımın Lübnan’ın önde gelen ailelerinden biri tarafından inşa edildiğini söyleyen Kabakcı, yatırımcı ailenin projede özellikle Türk markalarının ağırlıklı olmasını talep ettiğini belirtti.
Kabakcı, "Daha önce ticaret ilişkimiz olan bu ailenin bizi bulma sebebi zaten Türk markaları. Kendileri türk markalarının çoğunluğunu istedi. Hem de marka, isim vererek, o kadar iyi tanıyorlar ki. 110 mağazalık AVM’nin 80 mağazasının...