maç bileti Haberi
Maç giriş biletinin ücreti yüzde 90.90 oranında arttı. Peki fiyatı en çok azalan ürün ne? Bu sorunun cevabı şeftali. Şeftali fiyatında Ağustos ayında yüzde 32.39 oranında azalma var.
Verileri İstanbul Ticaret Odası (İTO) açıkladı. Geçtiğimiz ay yani Ağustos ayında bir önceki ay ile kıyaslandığında fiyatı en fazla artan ve azalan ürünleri duyurdu. İstanbul Ticaret Odası’nın açıkladığı İstanbul Ücretliler Geçinme İndeksi’nde 242 ürün yer aldı, bu 242 üründen 106’sının perakende fiyatı arttı. 23 ürünün fiyatı azalırken, geri kalan 113 ürünün ise fiyatı aynı kaldı, değişmedi.
Ağustos ayında kültür, eğitim ve eğlence harcamalarında durum ne oldu? Bu sorunun cevabı da yine İTO’nun açıkladığı İstanbul Ücretliler Geçinme İndeksi’nde yer alıyor. Yüzde 90.90 oranındaki artışla fiyatı en çok artan harcama maç giriş bileti oldu....