28 / 04 / 2024

Machka mağaza yatırımları

Machka mağaza yatırımları

İpekyol Machka Twist Yönetim Kurulu Başkanı Yalçın Ayaydın, 2016’dan umutlu olduklarını söyledi. Ayaydın, “2016 yılının belirsizliklerin ortadan kalkmasıyla 2015’ten daha iyi bir yıl olacağını düşünüyorum” dedi.

Lüks markalar ABD'de gayrimenkul yatırımlarını genişletiyor: Wall Street Journal marka marka açıkladı! 

Gucci, Chanel ve diğer lüks markalar ABD'de gayrimenkul yatırımlarını artırmaya başladı. Pandeminin ardından yeniden mağazalardan alışveriş yapma devri başlayınca, markalarda şubelerini hem büyütmeye hem de daha eğlenceli hale getirmeye odaklandı. İşte detaylar...

Türk iş adamları yatırımlarını yurt dışında yapmaya başladı!

Yabancıların doğrudan yatırımı azalırken, Türk sermaye göçü artmaya devam ediyor. İlk yedi ayda doğrudan yabancı yatırımlar yüzde 17 azalarak 3,2 milyar dolar olurken, doğrudan yatırıma giden Türk sermayesi ise yüzde 7 artarak 3,1 milyar dolara çıktı.

Çiftçilere müjde! Tarım yatırımlarında hibe desteği limitleri resmen yükseldi! İşte o rakamlar...

Resmi Gazete'de yayımlanan karara göre, tarıma dayalı ekonomik yatırımların desteklenmesinde hibe desteği verilecek proje alt ve üst limitleri yükseltildi. İşte ayrıntılar...

Akyapı yatırımlarına tam gaz devam ediyor!

Son bir yıl içinde Limonlu Bahçe Konakları, Metkap ve Big Country projeleriyle 3 milyar TL'lik yatırıma başlayan Akyapı, inşaatlarına son sürat devam ederken yeni projeleri için de arsa yatırımları yapıyor. Başta sanayi ve ticari projeleri için hazırlıkta olan Akyapı, Dudullu, Hadımköy, Başakşehir v

Türk markaları yurtdışında mağaza açılışlarını hızlandırdı!

Koronavirüs salgını sonrasında kiraların gerilemesiyle beraber Türk markaları yurtdışında mağaza yatırımlarını hızlandırdı. 

Kelebek Mobilya’dan Ankara’da 2 yeni mağaza açtı!

Yeni mağaza yatırımlarına hız kesmeden devam eden Kelebek Mobilya, başkent Ankara'da 2 yeni mağaza açtı.

Derimod mağaza yatırımlarını hızlandırıyor!

Derimod Başkan Yardımcısı Murat Zaim, Türkiye’de 88 adet mağazalarının olduğuna dikkat çekti. Murat Zaim, "Mağaza açma tempomuz hızlı olmayacak. Ülkemizde sezonda 1-2 mağaza açacağız. Her yıl 1-2 yeni ülkeye girmeyi hedefleyeceğiz" dedi.

Ebebek Cevahir AVM’de mağaza açtı!

Mağaza yatırımlarına hız kesmeden devam eden ebebek yeni mağazasını Cevahir Alışveriş Merkezi'nde hizmete açtı...

Ramsey, 2021'in sonuna kadar 10 yeni mağaza açacak!

Ünlü marka Ramsey, mağaza yatırımlarını hızlandırdı. 2021'in sonuna kadar 10 yeni mağaza açmayı hedefleyen ünlü marka, İzmir ve Katar’da da yeni mağazalar açacak.

 CaddeYıldız Mobilya 2021’de yeni mağaza yatırımlarına odaklandı!

Mobilya sektöründe yaklaşık 30 yıllık tecrübesiyle öne çıkan CaddeYıldız Mobilya, 2021’de yeni mağaza yatırımlarına odaklandı...

Kocabaş Honaz Gayrimenkul Mağazacılık Turizm Yatırımları Pazarlama Ve Ticaret Anonim Şirketi kuruldu!

Kocabaş Honaz Gayrimenkul Mağazacılık Turizm Yatırımları Pazarlama Ve Ticaret Anonim Şirketi bugün Şişli'de 1 milyon 230 bin 500 TL sermaye bedeli ile Hüsamettin Namlıcı ve Hamza Balcı ortaklığında kuruldu.

Galeri Pamukkale Gayrimenkul Mağazacılık Turizm Yatırımları Pazarlama Ve Ticaret Anonim Şirketi kuruldu!

Galeri Pamukkale Gayrimenkul Mağazacılık Turizm Yatırımları Pazarlama Ve Ticaret Anonim Şirketi bugün Şişli'de 1 milyon 781 bin TL sermaye bedeli ile Hüsamettin Namlıca ve Hamza Balcı ortaklığında kuruldu.

Dalyan Saklıkent Gayrimenkul Mağazacılık Turizm Yatırımları Pazarlama Ve Ticaret Anonim Şirketi kuruldu!

Dalyan Saklıkent Gayrimenkul Mağazacılık Turizm Yatırımları Pazarlama Ve Ticaret Anonim Şirketi bugün Şişli'de 512 bin TL sermaye bedeli ile Hüsamettin Namlıcı ve Hamza Balcı ortaklığında kuruldu.

Machka mağaza yatırımları Haberi

Machka mağaza yatırımları

İPEKYOL Machka Twist Yönetim Kurulu Başkanı Yalçın Ayaydın, 2015 yılının Türkiye için zor olduğunu, 2016’dan ise umutlu olduklarını söyledi. Ayaydın, şöyle konuştu: “Ülkede gerçekleşen iki seçim, piyasalarda ciddi belirsizlik yarattığı için hem ekonomiyi hem de perakende sektörünü olumsuz etkiledi. İki seçimin yarattığı belirsizlik ortamı sektörü negatif etkiledi. Hepimizin bildiği gibi tüketicinin harcamalarını kısıtladığı dönemler belirsizlik dönemleridir. 2015’de bu periyodlarla sık sık karşı karşıya kaldık. 2015 yılında yaşadığımız belirsizlikler markalarımızı negatif etkiledi fakat planladığımız aksiyonlarla bu etkiyi minimum düzeyde tutmayı başardık. 2015 hedefimiz olan yüzde 20 büyüme oranımızı gerçekleştirmek için çok zorlandık ama hedefimize çok yakın bir oranda yılı kapattık. 2016 yılının belirsizliklerin ortadan kalkmasıyla 2015’den daha iyi bir yıl olacağını düşünüyorum. Büyüme odaklı stratejimize devam ediyor olacağız.”

Ayaydın, 2016 yılının...