22 / 11 / 2024
fuzul

Mapic Gayrimenkul Fuarı cannes

Mapic Gayrimenkul Fuarı cannes

Alkaş Fuarcılık’ın Türkiye temsilciliğini yaptığı dünyanın en büyük uluslararası gayrimenkul ve perakende fuarı MAPIC, Cannes’da sektörün en iyilerini ağırladı

14. Gayrimenkul Fuarı 28-29 Mayıs'ta!

13 yıldır gerçekleştirilen Gayrimenkul Fuarı'nın 2022 tarihi belli oldu. 14. Gayrimenkul Fuarı 28-29 Mayıs tarihlerinde İstanbul Bosphorus Hilton'da gerçekleştirilecek.

14. Gayrimenkul Fuarı ve Arap-Türk Zirvesi 28 Mart'ta! 

Yeni gelişmekte olan inovasyon yaratan pazarlar için geniş çaplı ve en etkili gayrimenkul yatırım fuarı olan 14.Gayrimenkul Fuarı, alıcı, satıcı ve yatırımcıyı 28-29 Mart tarihlerinde Hilton'da buluşturuyor...

Atabeyi Grup Konya Gayrimenkul Fuarı'nda!

Atabeyi Grup imzası taşıyan Atabeyi Villaları projesi Konya Gayrimenkul Fuarı, Konya İnşaat Fuarı, Konya Kent Fuarı ile Konya Mobilya, Dekorasyon ve İdeal Ev Fuarı’nda yerini aldı.

Konya Gayrimenkul Fuarı 25 Nisan'da açılacak!

TÜYAP Konya Fuarcılık tarafından düzenlenen Konya Gayrimenkul Fuarı, Konya İnşaat Fuarı, Konya Kent Fuarı ile Konya Mobilya, Dekorasyon ve İdeal Ev Fuarı 25 Nisan'da açılacak...

Bursa Yapı Fuarı ve Rising City Gayrimenkul Fuarı yarın başlıyor!

Bursa Yapı Fuarı ve Rising City Gayrimenkul Fuarı kapılarını açıyor. 100'e yakın firmanın katılacağı fuar 18-21 Nisan tarihlerinde ziyaretçilerini ağırlayacak.

Hatay’da 3. Yapı, İnşaat ve Gayrimenkul Fuarı açıldı!

Hatay Antakya'da 52 firmanın katıldığı 3. Yapı, İnşaat ve Gayrimenkul Fuarı 7 bin metrekare alanda açıldı. Fuara 52 firma katıldı...

Gayrimenkul Fuarı ve Arap-Türk Zirvesi'ne ziyaretçi akını!

13'üncü düzenlenen Gayrimenkul Fuarı ve Arap-Türk Zirvesi'ni iki günde 7 bin kişi ziyaret etti. 65 firmanın 400'den fazla proje ile katıldığı fuarda 250 milyon dolarlık satış planlanıyor.

Univa, Arap-Türk Gayrimenkul Fuarı’nda!

Erkanlı Holding’in hayata geçirdiği “Univa Öğrenci Evleri”, 23-24 Mart tarihleri arasında İstanbul’da düzenlenecek olan “13. Gayrimenkul Fuarı ve Arap-Türk Zirvesi”ne katılacak...

13.Gayrimenkul Fuarı 23 Mart'ta başlıyor!

Türk gayrimenkul sektörü ile Körfez bölgesinden yatırımcıları, acenteleri ve bireysel alıcıları buluşturan 13.Gayrimenkul Fuarı ve Arap-Türk Zirvesi 23 Mart'ta kapılarını ziyaretçilerine açacak. 

Sur Yapı projeleriyle Arap Türk Gayrimenkul Fuarı’nda!

Özel sektörün en büyük gayrimenkul portföyüne sahip firması Sur Yapı, 23 – 24 Mart tarihlerinde İstanbul Hilton Convention Center’da düzenlenecek olan ‘13. Gayrimenkul Fuarı ve Arap – Türk Zirvesi’ne katılıyor.

Dünyanın en prestijli gayrimenkul fuarı MIPIM kapılarını açtı!

Dünyanın en prestijli gayrimenkul fuarı olarak bilinen MIPIM, Fransa'nın Cannes kentinde "Geleceği Etkilemek" temasıyla başladı. MIPIM Fuarı, 15 Mart Cuma gününe kadar açık olacak.

13. Gayrimenkul Fuarı ve Arap-Türk Zirvesi öncesi basın toplantısı 6 Mart'ta!

Türk gayrimenkul sektörü ile Körfez bölgesinden yatırımcıları ve bireysel alıcıları buluşturacak olan 13'üncü Gayrimenkul Fuarı ve Arap-Türk Zirvesi öncesinde basın toplantısı düzenleniyor. 

13. Gayrimenkul Fuarı ve Arap-Türk Zirvesi 23-24 Mart'ta!

13. Gayrimenkul Fuarı ve Arap-Türk Zirvesi'ne konut alımında vatandaşlık şartlarının kolaylaştırılmasının etkisi ile bu sene daha büyük katılım bekleniyor. 

Mapic Gayrimenkul Fuarı cannes Haberi

Mapic Gayrimenkul Fuarı cannes

Perakende ve gayrimenkul sektörünün lider firmalarını bir araya getiren Mapic Fuarı bu sene 65 ülkeden 8600 katılımcı, 2400 perakendeci, 410 yeni marka, 870 yatırımcı 695 stand katılımı ve 250’ye yakın Türk ziyaretçiyi ağırladı. Geçen seneye göre %7 büyüme gerçekleşen fuarın programında yer alan konferansta AMPD, BMD ve AYD derneklerinin desteği ile bu sene ilk defa Türkiye'nin de gerçekleştireceği ana oturuma, hem Türk hem de uluslararası markalar yoğun ilgi gösterdi. 


"Türkiye'nin Gayrimenkul ve Perakende Sektöründeki Bugünkü Yeri” içeriğiyle hazırlanan panelin moderatörlüğünü üstlenen Deloitte Tüketim Endüstri Global Lideri Antoine de Riedmatten "Türkiye, etrafında yeni gelişen ve 1 milyar nüfusa sahip bir bölge için bölgesel merkez özelliğini güçlendirdikçe, perakende için hem kendi pazarındaki büyümeyi sürdürecek, hem de yeni gelişen pazarlara marka ve know-how...