marka güven ilişkisi Haberi
Artık yeni dinamiklerin öne çıktığı farklı bir sürece girdi. Bu süreçte gündeme gelen en önemli kavram 'markalı konut' projeleridir. Geçtiğimiz son beş yıldaki gelişmelere bakılacak olursa, Türkiye'de markalı konut projelerinin baş döndürücü bir hızla arttığı görülmektedir. Bu artış orta ve uzun dönemde de sürme eğilimindedir. Bu sürece nasıl gelindiğini hatırlamakta fayda var. Özellikle 1999 depreminin ardından konut piyasasında öne çıkan ilk ihtiyaç, 'güven' olmuştu. Güven ihtiyacı sektörde adı bilinen, tanınan firmalara yönelimi hızlandırdı ve bu talep beraberinde markalaşma sürecini de getirdi. Markalaşma eğilimi ise iki yönde gelişti. İlki, piyasada var olan güçlü oyuncular markalarına yönelik yatırımlarını daha da artırdı. İkincisi ise sektöre girmek isteyen orta ölçekli oyuncular marka yönetimine ve...