16 / 11 / 2024

marka temsilcisi Mavi Bahçe

marka temsilcisi Mavi Bahçe

İzmir’de inşa edilen alışveriş merkezi MaviBahçe’nin kiralama lansmanında 200 marka temsilcisi biraraya geldi. Konsepti, konumu ve ulaşım kolaylığı ile markalardan ciddi talep alan AVM, Eylül 2014’te kapılarını aralayacak...

Mavi yurt dışında 20 yeni mağaza açacak!

All Blue'yu global marka stratejisi olarak belirleyen Mavi, yeni stratejisini İstanbul ile birlikte New York, Berlin ve Vancouver'da tanıttı. Mavi CEO'su Cüneyt Yavuz, "Yurtdışındaki büyümemiz de sürecek. 2020’de Rusya ve Türk Cumhuriyetleri ağırlıklı hedeflerimiz var. Bu bölgede 20 mağaza açmak ist

Mavi Almanya'da 11.mağazasını açtı!

Türkiye'de jean pazarının lideri Mavi, 50 ülkede bulunan 341 mağazasıyla, globalde de güçlenmeye devam ediyor. 1996'da girdiği Almanya'da güçlü marka algısını koruyan Mavi, burada 11. mağazasını açtı.

Mavi, Almanya’da 11 mağazaya ulaştı!

Almanya pazarındaki güçlü marka algısını koruyan ve her yıl yüzde 30’un üzerinde büyüme gösteren Mavi, Almanya’nın en iyi ve young fashion segmentinde en hızlı büyüyen jean markası seçildi.

Mustafa Toprak: Turizmde İzmir 'in marka değeri arttırılmalı!

Turizm Hizmetlerinde Toplam Kalite ve Turist Memnuniyeti konulu panel İzmir Valiliği Mavi Salonunda Vali Mustafa Toprak'ın katılımıyla gerçekleşti. Toprak, kentte marka değerini arttırmak için etkin çalışmalar yapıldığını vurguladı.

Mavi Bahçe’nin lansmanında 200 marka temsilcisi buluştu!

İzmir’de inşa edilen alışveriş merkezi MaviBahçe’nin kiralama lansmanında 200 marka temsilcisi biraraya geldi. Konsepti, konumu ve ulaşım kolaylığı ile markalardan ciddi talep alan AVM, Eylül 2014’te kapılarını aralayacak...

Blue'Safe Mavi Kale'ye ETAG 004 Belgesi!

Dış Cephe Isı Yalıtımı'nda lider marka Blue'Safe Mavi Kale, tüm performans testlerinden başarılı sonuçlar alarak Avrupa Birliği Teknik Organizasyonu'nun ETAG 004 belgesini almaya hak kazandı

Mavi Tünel Konya Ovası çiftçilerini sevince boğdu!

Konya Ovasını suyla buluşturacak Mavi Tünelin açılması, çiftçileri sevindirdi. TZOB Yönetim Kurulu Üyesi Hepokur, "100 yıllık rüya gerçekleşti, çok mutluyuz. Hem ülkemiz hem çiftçi için çok önemli bir proje. Konya için olmazsa olmaz gerçekleşti" dedi

TCDD, Yüksek Hızlı Tren ismini marka yaptı!

Türkiye Cumhuriyeti Devlet Demiryolları (TCDD), Yüksek Hızlı Tren (YHT) ismini marka yaptı. TCDDnin, Türk Patent Enstitüsüne başvurusu üzerine YHT ismi ve kullanım şekli marka olarak tescil edildi. Tescil işlemi, Enstitünün Resmi Marka Bülteninde yayınlan

Mekpan Metal Panel, hedefini ulusal bir marka olmaya taşıdı!

Aldığı talebe bağlı olarak üretim kapasitesini ve istihdamı artırma planları yapan Mekpan, ilerleyen dönem içinde üretiminin yarısını ihraç ederek ulusal bir marka haline gelmeyi hedefliyor

Mavi Tünel bitti, Göksu Nehri Konya Ovası'na akacak!

Göksu Nehri'nin suyunu Konya Ovası'na akıtacak Mavi Tünel'in iki ucu dün birleştirildi.Önümüzdeki nisan ayında nehrin suyu ovayı sulamaya başlayacak

Park Yaşam Mavişehir, 9-9,5'luk depreme dayanıklı!

Emlak Konut GYOnun Türkerler-İzka-Durmaz konsorsiyumuyla hayata geçirdiği "Park Yaşam Mavişehir" projesinde ilk kez uygulanan "çifte temel sistemi"yle 9-9,5 büyüklüğündeki depreme dayanıklı konut inşa ediliyor

Park Yaşam Mavişehir'in çevresi güzelleştiriliyor!

Türkerler-İzka-Durmaz konsorsiyumu ile projelendirilen ve Emlak Konut GYO'nun İzmir'deki projesi olarak tanımlanan Park Yaşam Mavişehir için inşaat firmaları bölgedeki derenin ıslahını gerçekleştirdi

Mavişehir Modern'de teslimler başladı! 202 bin TL'ye!

Emlak Konut GYO ile yapılan sözleşme gereği anahtar teslim tarihi Mart 2013 olan Mavişehir Modern Projesinde, teslim tarihi Gergül İnşaat'ın yoğun çalışmaları sonucu, 15 ay öne çekilerek teslim ediliyor

marka temsilcisi Mavi Bahçe Haberi

marka temsilcisi Mavi Bahçe

İzmir’de modanın ve alışverişin yeni merkezi olmaya hazırlanan MaviBahçe’de resmi kiralama dönemi başladı. 6 Eylül’de İzmir’de düzenlenen lansmanda biraraya gelen Türkiye’nin bilinen 200 marka temsilcisi, projeye yoğun ilgi gösterdi. 55 bin metrekare kiralanabilir alanı olan AVM’nin şantiye alanını gezdikten sonra kendileri için özel olarak hazırlanmış mekanda projeyle ilgili bilgi alan marka yöneticileri, şimdiden mağaza yeri almak için sıraya girdi. Projede İzmir’de yer almayan markaların yanı sıra kendini kanıtlamış yerel markalara da yer verilecek.

Aylık ziyaretçi hedefi 1 milyon 200 bin


Balçova’da 1000 kişiye düşen AVM metrekaresi 1876 metrekare iken Mavişehir’i de içine alan Karşıyaka’da bu rakam 178 metrekareye kadar düşüyor. Hızla gelişmekte olan Mavişehir’de inşaatına başlanan MaviBahçe’ye 15 dakika yürüme mesafesinde 100 bin kişi yaşıyor. Bölge aynı zamanda konut projelerinin de...