Mavi, Almanya’da 11 mağazaya ulaştı!
Almanya pazarındaki güçlü marka algısını koruyan ve her yıl yüzde 30’un üzerinde büyüme gösteren Mavi, Almanya’nın en iyi ve young fashion segmentinde en hızlı büyüyen jean markası seçildi.
Türkiye’de 18 yıldır jean pazarının lideri olan Mavi, 50 ülkede bulunan 341 mağazasıyla, globalde de güçlenmeye devam ediyor. 1996’da girdiği Almanya pazarındaki güçlü marka algısını koruyan ve her yıl %30’un üzerinde büyüme gösteren Mavi, Almanya’nın en iyi ve young fashion segmentinde en hızlı büyüyen jean markası seçildi. Mavi, ülkedeki 11. mağazasını 26 Haziran’da Münih’in merkezindeki en önemli caddlerinden birinde açtı. Glamour ve GQ iş birliğiyle gerçekleşen açılış etkinliklerine, Germany’s Next Top Model birincilerinden Luisa Hartema, çok sayıda blogger ve basın büyük ilgi gösterdi.
Mavi; Münih’in yanı sıra Berlin, Frankfurt, Düsseldorf, Dietzenbach, Hamburg, Bremen, Münster, Oberhausen ve Leipzig’de de müşterileriyle buluşuyor. Mavi, kendi perakende ağının yanı sıra dünyaca ünlü department store’larda premium ve high-end markalarla birlikte satışa sunuluyor.
Mavi, Rusya’da büyümeyi sürdürüyor…
Mavi, globaldeki atağını, Rusya’da açacağı 28. mağazayla sürdürmeyi planlıyor. St. Petersburg’da hizmete girecek mağaza, Mega Dybenko isimli bir AVM’de yer alacak. Mavi, 2013 yılında Rusya’da 6 mağaza açacak.
Mavi, sokak sanatını New York’taki Brooklyn Park Slope mağazasıyla buluşturdu…
Mavi’nin, New York’taki Brooklyn Park Slope mağazası geçtiğimiz günlerde renkli görüntülere sahne oldu. Mavi, “What is your Brooklyn” temalı bir yarışma düzenleyerek, mağazanın yan duvarını yerel sanatçıların dokunuşlarıyla süslemek istedi. Brooklyn Magazine’in Yayın Direktörü ve Brooklyn Müzesi Sergi Küratörü’nün de aralarında bulunduğu yerel jüri tarafından değerlendirilen yarışmacılar arasında, kazanan grafik tasarımcısı Kate Wilkes oldu. Etkinlik günü Wilkes, Mavi duvarına kendi Brooklyn’ini yansıtırken, izleyici ve katılımcılar da “Mavi Brooklyn Block Party”yle keyifli anlar yaşadı.