05 / 05 / 2024

master franchise sistemi

master franchise sistemi

Büyüme rotasını yurtdışına çeviren Türk şirketleri, masterfranchise vererek hızla şubeleşiyor. Halihazırda yurtdışında şubesi olanların yanında henüz yurtdışı şubesi bulunmayan markalar da bu yıl farklı ülkelerde toplamda 553 şube açmaya hazırlanıyor.

GABORAS'tan emlak sektörüne yeni soluk: Franchise sistemi başladı! 81 ile yayılacak! 

Türkiye genelinde bayilikler vererek tamamen yerli hizmet ağı kurmayı planlayan GABORAS, Emlak ticaretinin güvenli ve öngörülebilir bir zeminde işleyerek şeffaflaşmasına katkıda bulunacak. GABORAS, yıl sonuna kadar 81 ilde bayilik açmayı planlıyor. İşte detaylar...

ERA Gayrimenkul Türkiye, Portekiz'de Avrupalı yatırımcı ile buluştu!

Portekiz'de yapılan ve 17 ülkenin master franchise‘lerinin katıldığı Era Real Estate Avrupa Kongresi’nin yıldızı ERA Türkiye oldu...

Turyap'tan master franchise atağı!

Turyap, Türkiye’de franchise sistemini başlattı. Son iki yılda ABD, İngiltere , Yunanistan, Romanya, Azerbaycan, KKTC, İspanya, Hollanda’ya temsilcilik açan şirket Birleşik Krallık’ta Master Franchise açıyor.

Realty'den gayrimenkulde İngiltere açılımı!

Gayrimenkul sektöründe “İşletme Tipi Franchise Sistemi”ni uygulayan Realty Türk girişimciler için İngiltere’nin kapılarını araladığını açıkladı. 

RealtyCo İşletme Tipi Franchise Sistemi ile büyüyecek!

Türkiye’de girişimciler arıyor. Beş kıtada 47 ülkede ofisleri bulunan şirket getirdiği sistem ile Türkiye’de 250 franchise ofise ulaşmayı planlıyor.

Bayim Olur Musun Fuarı’nda franchise sistemi anlatıldı!

Bayim Olur musun Fuarı'nın 15’incisi CNR Expo’da düzenlendi. Girişimci adayları bir araya getiren ERA Gayrimenkul avantajlı franchise sistemini anlattı. 

Emlak franchise diğer franchiselardan neden daha mantıklı?

Franchise sistemi iş kurma için ideal olmakla birlikte, sektör seçimi asıl önemli konudur. Doğru bir sektörde yer almak, iş başarısızlığı ihtimalini de en aza indirecektir. Peki Emlak franchise diğer franchiselardan neden daha mantıklı?

ERA Gayrimenkul Franchise İstanbul semineri 19 Temmuz'da!

Gayrimenkul sektörü ve ERA Gayrimenkul Franchise sistemi ile ilgili girişimci adaylara ışık tutacak olan ‘franchise seminer’leri, İstanbul'da düzenlenecek. Seminer 19 Temmuz Salı günü Point Otel Taksim’de gerçekleşecek.

Nanan Türkiye’de franchise sistemiyle büyüyecek!

İtalyan FL Fashion grubunun yatırımı olan, 0-6 yaş bebek tekstil ve mobilya markası Nanan, Türkiye’de franchise sistemi ile büyüyecek.

1A Plus'ta sabit franchise bedeli yok!

Yatırımcıları için sabit bir franchise bedeli belirlemeyen 1A PLUS, işletmelerin açılacağı bölgelere göre fiyatlandırılacağı özel bir sistemi geliştirdi. 1A Democracy isimli uygulama gayrimenkul franchise sektöründe bir ilk.

KBJET’in ilk üyesi beeLokasyon oldu!

Ticari Gayrimenkul Danışmanlığı’nda sektör öncüsü KUZEYBATI Gayrimenkul’ün yeni franchise sistemi KBJET’in ilk üyesi beeLokasyon oldu.

Kuzeybatı Gayrimenkul, yeni franchise sistemi KBJET’i tanıttı!

1994’den bu yana ticari gayrimenkul danışmanlığı yapan Kuzeybatı, 20 senelik gayrimenkul satış ve pazarlama tecrübesi temeli üzerine kurulan yeni franchise sistemi KBJET’i tanıttı.

Emlak Franchise diğer Franchise'lardan neden daha mantıklı?

Franchise sistemi iş kurma için ideal olmakla birlikte, sektör seçimi asıl önemli konudur. Doğru bir sektörde yer almak, iş başarısızlığı ihtimalini de en aza indirecektir. Peki Emlak Franchise diğer Franchise'lardan neden daha mantıklı?

master franchise sistemi Haberi

master franchise sistemi

Türkiye'nin son yıllarda politik düzeyde yeni pazarlar oluşturmak için yaptığı atılımlar, Türk iş adamlarının daha vizyoner bakış açısı geliştirmesini destekledi. Artık Türk markaları için bütün dünya potansiyel bir pazar, iletişim kanallarının gelişmesi, Türk dizilerinin dünyada büyük ilgi görmesi ve bu diziler üzerinden yapılan pazarlama çalışmaları ve dijitalleşme de markalarımızın yurtdışında daha etkin faaliyet göstermesini kolaylaştırdı.

Ekonomist Dergisi’nde yer alan haberde, özellikle İngiltere'de Türk markalarının son bir yılda hızlandıkları gözlemleniyor. Yurtiçinde belirli bir pazar olgunluğuna erişen markalarımız büyümek için artık yurtdışı pazarlarını değerlendirmeyi tercih ediyor. Ayrıca Türk şirketleri, ürün ve hizmetler konusunda yurtdışı piyasalar ile rekabet edebilir durumda.

Türk ürünlerinin yurtdışında talep görmesi de yurtdışına odaklanmada önemli nedenlerden biri olarak değerlendiriliyor.

Turist etkisi

Tüm bunların yanında hızla büyüyen yerli yeme-içme zincirlerinin tek müşterileri Türkler...