Nanan Türkiye’de franchise sistemiyle büyüyecek!
İtalyan FL Fashion grubunun yatırımı olan, 0-6 yaş bebek tekstil ve mobilya markası Nanan, Türkiye’de franchise sistemi ile büyüyecek.
İtalyan FL Fashion grubunun yatırımı olan, 0-6 yaş bebek tekstil ve mobilya markası Nanan, Türkiye’de franchise sistemi ile büyüyecek. İlkiz İş Geliştirme ve Yatırım şirketi tarafından geçtiğimiz Ocak ayında Türkiye’ye getirilen Nanan, daha geniş kitlelere ulaşarak pazardaki payını artırmayı hedefliyor
1992 yılında Franca Mentana tarafından kurulan, İtalyan FL Fashion grubunun yatırımı olan Nanan, Rusya, Katar, BAE, Japonya gibi toplam 7 ülkede hizmet veriyor. Türkiye’ye İlkiz İş Geliştirme ve Yatırım şirketi tarafından getirilen Nanan, mobilyadan tekstile, aksesuar ürünlerinden yeni doğan kıyafetlerine kadar birçok ürünü aynı mağazada sunan ilk marka özelliğini taşıyor. Türkiye’deki ilk mağazası Zorlu Center’da ikinci mağazası Aqua Florya’da açılan Nanan, Türkiye pazarında franchise sistemi ile payını büyütecek.
Nanan’ı İstanbul dışındaki annelere doğrudan ulaştıracak
Nanan’ı Türkiye’ye getiren İlkiz İş Geliştirme ve Yatırım şirketinin kurucularından İlknur Tükek Omay franchise ile ilgili olarak “Biz Nanan’ı çocukların dünyasına güzellikler katmak isteyen ve çocukların ilk arkadaşı olarak konumlandırdık. Şu an İstanbul’da bulunan iki mağazamızla birlikte İstanbullu annelerin güvenini kazandık. Bu kazandığımız güveni hem farklı il ve ilçelere franchise ile taşımayı hedefliyoruz. Böylece İstanbul dışındaki anneleri Nanan ürünleriyle tanıştıracağız. ” dedi.
“Önceliğimiz İzmir, Antalya ve Gaziantep”
İstanbul dışından markaya yoğun ilgi olduğunu da belirten İlknur Tükek Omay “Nanan’a İstanbul dışından aldığımız yoğun ilgi doğrultusunda franchise vermeye karar verdik. Öncelikli franchise vermek istediğimiz illeri, aldığımız talepler doğrultusunda neticelendireceğiz. Bu noktada yaptığımız fizibilite çalışmaları ile birlikte şu an İzmir, Antalya ve Gaziantep’i öncelikli illerimiz olarak belirledik” dedi.
Nanan, ürünlerinde doğal malzemelerin kullanılması ve mobilyalarında dünyaca kabul edilen kuruluşlardan alınan sertifikalara da dikkat çekiyor. Anne ve çocuklara huzur dolu odalar, doğal kumaşlarla tasarlanan şık tekstil ürünlerini bir arada bulmanın ayrıcalığını yaşattıklarını belirten Tükek “Nanan ürünleri çocukların sağlığını ve konforunu düşünen aynı zamanda tasarımlarıyla öne çıkan bir marka. Mobilyadan, tekstil ürünlerine, aksesuarlardan yeni doğan kıyafetlerine kadar 0-6 yaş arası bebek ve çocukların ihtiyacı olan her şeyi aynı mağazada ebeveynlere sunmak yatırımcılar için büyük bir fırsat olacak” dedi.
İstanbul’da açtığı iki mağazası ile annelerin vazgeçilmezleri arasında yerini alan Nanan, franchise ile İstanbul dışındaki annelere doğrudan ulaşmayı hedefliyor.