milupa türkiye üretim tesisi Haberi
2012 ve 2013'te yüzde 40 büyüme hedeflediklerini söyleyen Numil Gıda Genel Müdürü Gamze Çuhadaroğlu, "Türkiye'de bu hedefi iki yıl üst üste tutturduğumuzda, yani Türkiye'de bebek başına 10 kilo olan mama tüketimini iki katına çıkardığımızda biberon maması üreten bir fabrika kuracağız. Yatırım için teşviklere bakıyoruz. Fabrikayla birlikte Ortadoğu'ya ihracata da başlayacağız" şeklinde konuştu.
KDV DÜŞERSE FİYAT İNER
Mama pazarında yüzde 74 paya sahip olduklarını ifade eden Çuhadaroğlu, Türkiye'de bebek beslenme ürünlerindeki yüzde 8'lik KDV oranının Avrupa'daki pek çok ülkede sadece yüzde 1 olduğunu veya hiç olmadığını belirterek, "Türkiye'de de olması gereken bu. Eğer KDV düşerse biz de fiyatları düşürmeyi taahhüt ediyoruz. Pek çok ürünümüzde fiyatlar yüzde 6 oranında geriler" dedi.
'ANNE SÜTÜ ALTINDIR'
Anne sütüne yaklaşmak için 15 ülkede 1.100...