Mövenpick otel yatırımı Haberi
Türkiye’de 4 oteli ile faaliyet gösteren Mövenpick Grubu, 2018 yılında Güney Doğu Asya ve Arap Yarımadası tarafında büyüme planlıyor.
Satış kaygısı olmayan, kaliteli, paralı turizmin Tayland, Sri Lanka, Avustralya, Yeni Zelanda ve Çin gibi bölgelere yani Asya’ya kaydığını söyleyen Mövenpick Hotel İzmir Genel Müdürü Erhan Çetin, “Biz de Asya, Arap Yarımadası, Ortadoğu ve Çin gibi bölgelerde genişleyeceğiz, buralardaki yatırımlarımızı daha kaliteli bir hale çevireceğiz. Çünkü fuarlar buralarda. Çin muazzam bir ekonomi oldu. Avrupa’da da artık turizm zor, örneğin İspanya artık, turistlere ‘gelmeyin’ diyor” dedi.
Türkiye’de büyümek istediklerini ancak şu anda Türkiye’de büyüme için çok doğru bir zaman olmadığını belirten Çetin, “Bizim bir tek çatı markamız var. Bununla yürüyoruz. Kontrollü büyüyoruz. Markamızı iyi koruyoruz. Franchise büyüme modeli uygulamıyoruz. Franchise, iş marka tarafından...