müteahhitlik yetki belgesi alma işlemleri Haberi
Müteahhitlik yetki belgesi işlemleri!
16.12.2010 tarih ve 27787 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan ve 01.01.2012 tarihinden itibaren yürürlüğe giren “Yapı Müteahhitlerinin Kayıtları ile Şantiye Şefleri ve Yetki Belgeli Ustalar Hakkında Yönetmelik” hükümlerine istinaden; gerçek (şahıs) ve tüzel kişilere (şirketler), yapı müteahhidi yetki belgesi numarası, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı İl Müdürlüğünce veriliyor.
Peki, Müteahhitlik yetki belgesi işlemleri nelerdir? Müteahhitlik yetki belgesi alınması için gerekli olan evraklar nelerdir?
GERÇEK KİŞİ (ŞAHIS ADINA) MÜRACAAT EVRAKLARI:
1) Dilekçe
2) Yapı Müteahhidi Yetki Belgesi Başvuru Formu (Doldurulup imzalanacak)
3) Kayıtlı olduğu ticaret yada sanayi odasından müracaat yılına ait oda sicil kayıt suretinin aslı
4) Vergi levhası fotokopisi (internet çıktısı da kabul edilmektedir)
5) Halk Bankası “Çevre ve Şehircilik Bakanlığı 118 Gelir Kod No’lu Hesabı’na Yatırılmış 1.000 TL (bin türk lirası) dekontunun aslı (İşlem...