27 / 11 / 2024

Nissibi Köprüsü inşaat son durum

Nissibi Köprüsü inşaat son durum

Türkiye’nin üçüncü büyük köprüsü olan Nissibi Köprüsü 33 aylık bir çalışma sonunda tamamlandı. Atatürk Barajı üzerine kurulan köprü Adıyaman-Kahta-Siverek-Diyarbakır’ı birbirine bağlayacak..

Yap İşlet Devret modeliyle yapılan Osmangazi Köprüsü 6 ayda araç geçiş rekoru kırdı

Osmangazi Köprüsü inşa edilip hizmete açıldığı 1 Temmuz 2016 yılından bu yana ilk kez taahhüt edilen araç geçiş sınırını aştı. 15 yıl 9 ay 24 gün boyunca özel sektör tarafından işletilecek köprü işletmesi için devlet araç geçiş taahhüdü vermişti.

1915 Çanakkale Köprüsü inşaatında yeni gelişme!

18 Mart 2022'de açılacak köprüde çalışmalar tüm hızıyla devam ediyor. Son olarak köprüye ulaşımın sağlanacağı bağlantı yoluna ses bariyeri inşa edildi. 

1915 Çanakkale Köprüsü'nde askı halatlarının montajı başladı!

1915 Çanakkale Köprüsü inşaatında askı halatlarının montaj çalışmaları başladı.

1915 Çanakkale Köprüsü inşaatında sona doğru!

1915 Çanakkale Köprüsü inşaatında sona yaklaşıldı. Proje kapsamında son çelik halat montajı yapıldı...

1915 Çanakkale Köprüsü inşaatında son durum ne?

2017'de temeli atılan 1915 Çanakkale Köprüsü'nde çalışmalar aralıksız devam ediyor. Çalışmalarda son olarak köprünün ana halatlarını oluşturacak 296 çelik kablodan 92'si bir kıtadan diğer kıtaya çekildi

1915 Çanakkale Köprüsü inşaatının son hali görüntülendi!

1915 Çanakkale Köprüsü'nde kedi yolu yapım çalışmaları devam ediyor. Kedi yolu tamamlandıktan sonra ana halatlar ile askı halatlarının montajının yapımına geçilecek.

ABD'de açık iş sayısı inşaat sektöründe azaldı!

ABD'de JOLTS Açık İş Sayısı, inşaat ve enformasyon sektörlerinde azaldı...

1915 Çanakkale Köprüsü ile İstanbul Boğazı geçişine yeni alternatif!

1915 Çanakkale Köprüsü ve Otoyolu Projesi’nin yapımını üstlenen ortaklık Çanakkale Otoyol ve Köprüsü İnşaat Yatırım ve İşletme A.Ş. (ÇOK A.Ş.) proje ile ilgili açıklamalar yaptı.  

1915 Çanakkale Köprüsü inşaatında son durum!

1915 Çanakkale Köprüsü'nün Lapseki şantiyesinde, itme sürme yöntemi ile yapım çalışmaları süren Asya yaklaşım viyadüğünün sağ tabliyesinin 38, sol tabliyesinin de 37 metrelik kısmı tamamlandı.

1915 Çanakkale Köprüsü inşaatında son durum ne?

Çanakkale Boğazı'nda, geçen ay kulelerinin inşaat çalışmaları tamamlanan "dünyanın en büyük orta açıklıklı asma köprüsü"nde inşaat çalışmaları aralıksız olarak devam ediyor.

Devlet Bahçeli Köprüsü inşaatı 4 yılda tamamlanamadı!

Temeli 30 Mart 2016'da atılan fakat aradan geçen 4 senede sadece üçte biri tamamlanabilen Adana'daki Devlet Bahçeli Köprüsü için, Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Zeydan Karalar, destek beklediklerini belirtti...

Koronavirüs Kıbrıs inşaat sektörünü nasıl etkileyecek?

Kıbrıs Türk İnşaat Müteahhitleri Birliği Başkanı Cafer Gürcafer, koronavirüsün Kıbrıs inşaat sektöründe oluşturacağı etkileri açıkladı. Gürcafer, "Ev satışı ve yeni inşaatlar yapılamayacak" dedi...

1915 Çanakkale Köprüsü inşaatı ne durumda?

18 Mart 2022' tarihinde açılması planlanan 1915 Çanakkale Köprüsü'nde inşaat çalışmaları aralıksız devam ediyor. Köprünün iki ayak aralığı Türkiye Cumhuriyeti'nin kuruluşunun 100'üncü yılıyla anlamlandırılarak 2023 metre olacak...

Nissibi Köprüsü inşaat son durum Haberi

Nissibi Köprüsü inşaat son durum

Türkiye’nin üçüncü büyük köprüsü olan Nissibi Köprüsü 33 aylık bir çalışma sonunda tamamlandı.

Atatürk Barajı üzerine kurulan, Adıyaman-Kahta-Siverek-Diyarbakır’ı birbirine bağlayacak Nissibi Köprüsü’nde iki hafta önce son segmentin yerleştirilmesinin ardından köprü yaya trafiğine açıldı. Son segmentin yerleştirilmesiyle köprünün iki yakası birbirine kavuştu.



Boğaziçi ve Fatih Sultan Mehmet köprülerinden sonra Türkiye’nin 3. büyük köprüsü olan Nissibi Köprüsü devasa görüntüsüyle görenleri büyülüyor. Projenin tamamı Türk mühendis ve mimarlara ait olan Nissibi Köprüsü’nün tamamlanması bölgede yeni bir heyecana neden oldu.

1992 yılında Atatürk Barajında su tutulmasıyla birlikte Adıyaman-Kahta-Siverek-Diyarbakır’ı birbirine bağlayan yol ve köprü sular altında kalmış, bölgede ulaşım ilkel feribotlarla sağlanmaya başlamıştı. ‘Çıkmaz sokak’ olan Adıyaman halkı 23 yıl boyunca ekonomik, kültürel ve sosyal mağduriyet yaşadı.

Atatürk Barajının suyunun tutulmasından 20 yıl sonra dönemin Başbakanı olan Cumhurbaşkanı...