26 / 11 / 2024

Numara 14 Ofis Yönetimi ve Danışmanlık Limited Şirketi

Numara 14 Ofis Yönetimi ve Danışmanlık Limited Şirketi

Numara 14 Ofis Yönetimi ve Danışmanlık Limited Şirketi, Umbrella Holdıngs S.À.R.L tarafından 10 bin TL sermaye ile 3 Temmuz'da Şişli, 19 Mayıs Mahallesi'nde kuruldu.

Avrupakent GYO'dan dev satın alma: Avrupa Konutları Esentepe'den 14 adet dükkan ile 2 adet ofis alındı!

Avrupakent GYO, Avrupa Konutları Esentepe'den 13 adet asma katlı depolu dükkan, 2 adet ofis ile 1 adet depolu dükkan satın aldı. İşte o satın alma ile ilgili detaylar...

TOKİ'den o ile şimdi de ofis ve dükkanlar geliyor! Bu yeni projeyi kaçırmayın!

Toplu Konut İdaresi Başkanlığı şimdi de 64 adet ofis ve 46 adet dükkan inşa edecek. Söz konusu projenin ihalesi yarın saat 14:30'da yapılacak.

Marks&Spencer’da yüzde 15 indirime ek 150 TL indirim! Acele edin! İşte 14 Eylül 2022 güncel fiyat listesi 

Marks&Spencer sonbaharda yüzleri güldüren kampanya ile müşterilerinin karşısına çıktı. İç giyim ve ofis giyim konularına odaklanan marka 19 Eylül’e kadar sürecek kampanya ile yeni sezon denim alışverişlerde 150 tl indirime gidiyor. İşte 14 Eylül 2022 fiyat listesi 

İş GYO Maslak ofis binasının değeri belli oldu!

İş GYO Maslak ofis binasındaki 14 adet taşınmazın toplam değeri 163 milyon 150 bin TL olarak belirlenirken, KDV dahil 192 milyon 517 bin TL değer takdir edildi. 

Adapazarı'nda 14.6 milyon TL'ye satılık ofis ve iş yerleri!

Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanlığı, Adapazarı'nda yer alan ofis ve iş yerlerini 14 milyon 624 bin 270 TL bedelle satışa çıkardı.

Numara 24 Ofis Yönetimi Ve Danışmanlık Limited Şirketi kuruldu!

Numara 24 Ofis Yönetimi Ve Danışmanlık Limited Şirketi bugün Sarıyer'de 10 bin TL sermaye bedeli ile IWG GROUP Holdings S.à.r.l tarafından kuruldu.

TOKİ Meram 116 dükkan ve 182 ofis ihalesi 22 Haziran'da!

Konya İli, Meram İlçesi, Şükran Mahallesi, Kentsel Dönüşüm ve Gelişim Projesi 116 Adet Dükkan ve 182 Adet Ofis İnşaatları İle Altyapı ve Çevre Düzenlemesi İşi (E. İHALE) ihalesi 22 Haziran 2020 tarihinde saat 14:00'de yapılacak.

TOKİ'den Konya Meram'a 116 dükkan ve 182 ofis!

Konya İli, Meram İlçesi, Şükran Mahallesi, Kentsel Dönüşüm ve Gelişim Projesi 116 Adet Dükkan ve 182 Adet Ofis İnşaatları İle Altyapı ve Çevre Düzenlemesi İşi (E. İHALE) ihalesi 22 Haziran 2020 tarihinde saat 14:00'de yapılacak.

14 maddede ofis dekorasyonu!

Mimar Figen Erdağ Demircan, ofis dekorasyonu hakkında ipuçları verdi. Peki ofis kurarken nelere dikkat edilmeli? Nasıl trend olunur? İşte 14 maddede ofis dekorasyonu...

İstanbul’da A sınıfı ofis stoku yüzde 14 arttı!

Colliers International Türkiye Gayrimenkul Piyasası Raporu 2018 İlk Yarı Raporu yayınlandı. Rapora göre 2018 yılı ilk yarısında İstanbul’da yer alan A sınıfı ofis stoku yüzde 14 oranında artış gösterdi...

İstanbul ofis bölgelerindeki boşluk oranı yüzde 18,45!

2017-4. Çeyrek Türkiye Gayrimenkul Sektörü Raporu'na göre İstanbul ana ofis bölgelerinde boşluk oranı,  Asya Yakasında yüzde 12,97’den yüzde 14,17’ye, Avrupa Yakasında ise yüzde 18,82’den yüzde 20,72’ye yükseldi. Bu gelişmelerle toplam boşluk oranı yüzde 18,45 oldu.

Numara 21 Ofis Yönetimi Ve Danışmanlık Limited Şirketi kuruldu!

Numara 21 Ofis Yönetimi Ve Danışmanlık Limited Şirketi bugün Umbrella Honding tarafından Sarıyer’de 10 bin TL sermaye bedeli ile kuruldu.

Numara 20 Ofis Yönetimi Ve Danışmanlık Limited Şirketi kuruldu!

Numara 20 Ofis Yönetimi Ve Danışmanlık Limited Şirketi bugün Umbrella Holding tarafından Sarıyer’de 10 bin TL sermaye bedeli ile kuruldu.

Numara 14 Ofis Yönetimi ve Danışmanlık Limited Şirketi Haberi

Numara 14 Ofis Yönetimi ve Danışmanlık Limited Şirketi

Numara 14 Ofis Yönetimi ve Danışmanlık Limited Şirketi, Umbrella Holdıngs S.À.R.L tarafından 10 bin TL sermaye ile 3 Temmuz'da Şişli, 19 Mayıs Mahallesi'nde kuruldu.


Numara 14 Ofis Yönetimi ve Danışmanlık Limited Şirketi iş konusu; İş merkezi (ofis) kurmak işletmek, diğer Regus grup şirketlerinin faaliyette bulunacakları iş merkezleri için uygun alanlar bulmak, bu alanlar için kira sözleşmeleri akdetmek, gerçek ve tüzel kişilere iş merkezi ve ofis hizmetlerinde gerekli olan her türlü personel, sekretarya, bilgisayar, posta kutusu, telekonferans, telefon, faks ve benzeri hizmetler sunmak ve bu hizmetler için gerekli diğer altyapı ve donanımları sağlamak, hazır yemek servisi temin etmek, toplantı salonlarını konferans, kongre, seminer ve benzeri etkinlikler için tahsis etmek ve ayrıca şirketin amacına yönelik olarak söz konusu hizmetler için personel eğitim...