27 / 11 / 2024

Numara 18 Ofis Yönetimi Ve Danışmanlık Limited Şirketi

Numara 18 Ofis Yönetimi Ve Danışmanlık Limited Şirketi

Numara 18 Ofis Yönetimi Ve Danışmanlık Limited Şirketi Umbrella Holdings S. A. R. L tarafından 10 bin TL sermaye ile bugün kuruldu.

AKTİM Çarşı ve AKTİM Ofis'in yüzde 18’i lansman öncesi satıldı!

İstanbul Avrupa Yakası Bayrampaşa’da 3,1 milyar TL’lik yatırımla yükselen AKTİM Çarşı ve AKTİM Ofis'in yüzde 18'i lansman öncesi satıldı.

TCDD, Başakşehir'de 18 adet film platosu ve ofis alanı yaptıracak! İhalesi 25 Ağustos'ta!

TCDD Genel Müdürlüğü 1. Bölge Müdürlüğü, 18 adet film platosu ve ofis alanı yaptıracak. Merakla beklenen ihale 25 Ağustos 2022 tarihinde gerçekleştirilecek.

İş GYO Taksim Ofis Lamartine binasının değeri ne kadar?

İş GYO Taksim Ofis Lamartine binasının pazar değeri 105 milyon 120 bin TL, yıllık toplam kira değeri 3 milyon 657 bin 180 TL, ortalama aylık birim kira değeri 77,18 TL olarak belirlendi. 

İFM'deki Vakıflar Bankası ofis üniteleri 427 milyon TL'ye satıldı!

Tamamlandığında dünyaya örnek olması planlanan İstanbul Finans Merkezi projesi içerisinde yer alan T.Vakıflar Bankası T.A.O. Genel Müdürlük Hizmet Binası ve Tesisleri Projesi'ndeki ofis üniteleri 427 milyon 18 bin 300 TL'ye Türkiye Vakıflar Bankası'na satıldı.

Numara 24 Ofis Yönetimi Ve Danışmanlık Limited Şirketi kuruldu!

Numara 24 Ofis Yönetimi Ve Danışmanlık Limited Şirketi bugün Sarıyer'de 10 bin TL sermaye bedeli ile IWG GROUP Holdings S.à.r.l tarafından kuruldu.

Manzara Adalar'dan 25,8 milyon TL'lik ofis satışı!

İş Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı tarafından Kartal'da hayata geçirilen Manzara Adalar projesindeki 18 adet ofis 25 milyon 800 bin TL+KDV bedelle İş Portföy Yönetimi A.Ş. Birinci Gayrimenkul Yatırım Fonu'na satıldı...

Ankara Büyükşehir'den 61.2 milyon TL'ye satılık 43 ofis ve mağaza!

Ankara Büyükşehir Belediyesi, Çankaya'ya bağlı Kızılırmak- Karakusunlar'da yer alan toplam 43 ofis ve mağazayı ihale ile satıyor. İhale 18 Haziran'da gerçekleşecek...

Yıldırım Kule'de son 18 ofis için kampanya!

Konya Yolunda inşa edilen Yıldırım Kule, hayata geçireceği proje ile bir ilke imza atarak; ofis sahiplerinin can dostlarına kapılarını açacak.

İstanbul ofis bölgelerindeki boşluk oranı yüzde 18,45!

2017-4. Çeyrek Türkiye Gayrimenkul Sektörü Raporu'na göre İstanbul ana ofis bölgelerinde boşluk oranı,  Asya Yakasında yüzde 12,97’den yüzde 14,17’ye, Avrupa Yakasında ise yüzde 18,82’den yüzde 20,72’ye yükseldi. Bu gelişmelerle toplam boşluk oranı yüzde 18,45 oldu.

Numara 21 Ofis Yönetimi Ve Danışmanlık Limited Şirketi kuruldu!

Numara 21 Ofis Yönetimi Ve Danışmanlık Limited Şirketi bugün Umbrella Honding tarafından Sarıyer’de 10 bin TL sermaye bedeli ile kuruldu.

Numara 20 Ofis Yönetimi Ve Danışmanlık Limited Şirketi kuruldu!

Numara 20 Ofis Yönetimi Ve Danışmanlık Limited Şirketi bugün Umbrella Holding tarafından Sarıyer’de 10 bin TL sermaye bedeli ile kuruldu.

Maliye, ofis adı ile konut satışına dur dedi!

Maliye Bakanlığı, ofis adı ile ‘konut satışına dur’ demek için yeni düzenlemeler getirdi.  Tapuda işyeri şeklinde gösterilen taşınmazlar, konut olarak kullanım için satılsa da yüzde 18 KDV’ye tabi tutulmaya başlandı. 

Numara 19 Ofis Yönetimi Ve Danışmanlık Limited Şirketi kuruldu!

Numara 19 Ofis Yönetimi Ve Danışmanlık Limited Şirketi Umbrella Holdings S. A. R. L tarafından 10 bin TL sermaye ile bugün kuruldu.

Numara 18 Ofis Yönetimi Ve Danışmanlık Limited Şirketi Haberi

Numara 18 Ofis Yönetimi Ve Danışmanlık Limited Şirketi

Numara 18 Ofis Yönetimi Ve Danışmanlık Limited Şirketi 10 bin TL sermaye ile bugün Umbrella Holdings S. A. R. L tarafından kuruldu.

Numara 18 Ofis Yönetimi Ve Danışmanlık Limited Şirketi iş konusu; İş merkezi (ofis) kurmak işletmek, diğer Regus grup şirketlerinin faaliyette bulunacakları iş merkezleri için uygun alanlar bulmak, bu alanlar için kira sözleşmeleri akdetmek, gerçek ve tüzel kişilere iş merkezi ve ofis hizmetlerinde gerekli olan her türlü personel, sekretarya, bilgisayar, posta kutusu, telekonferans, telefon, faks ve benzeri hizmetler sunmak ve bu hizmetler için gerekli diğer altyapı ve donanımları sağlamak, hazır yemek servisi temin etmek, toplantı salonlarını konferans, kongre, seminer ve benzeri etkinlikler için tahsis etmek ve ayrıca şirketin amacına yönelik olarak söz konusu hizmetler için personel eğitim programları hazırlamak...