23 / 12 / 2024

Numara 9 Ofis Yönetimi adres

Numara 9 Ofis Yönetimi adres

Numara 9 Ofis Yönetimi ve Danışmanlık Limited Şirketi, Umbrella Holdings S.A.R.L tarafından 10 bin TL'lik sermaye ile 27 Kasım'da Ofis Park'ta kuruldu.

Dükkan ve ofis fiyatları ne kadar arttı? Merkez Bankası ilk kez ticari gayrimenkul fiyat endeksini açıkladı

Merkez Bankası tarafından ilk kez açıklanan Ticari Gayrimenkul Fiyat Endeksi'ne göre Dükkan Fiyat Endeksi, 2023'ün son çeyreğinde bir önceki çeyreğe göre yüzde 13,1; Ofis Fiyat Endeksi yüzde 9 arttı. İşte o rakamlar...

İstanbul'da ofis boşlukları azalıyor, yeni stok eklenmiyor! 

İstanbul Ofis Pazarı’nın 2023 dördüncü çeyrek dönemi verilerine göre, Merkezi İş Alanı olarak tanımlanan bölgelerdeki A sınıfı ofis binalarındaki boşluk oranı yüzde 13,2, B sınıfı ofis binalarındaki boşluk oranı ise yüzde 9,2 oldu.

Torunlar GYO'dan, ilk 9 ayda 305 milyon TL konut ve ofis satış geliri!

Torunlar GYO tarafından yayımlanan faaliyet raporuna göre, şirket ilk 9 ayda 305 milyon TL konut ve ofis satış geliri elde etti. İşte şirket tarafından açıklanan o rakamlar...

TOKİ'den Aksaray'a 270 konut, 178 dükkan ve 129 ofis geliyor!

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı Toplu Konut İdaresi Başkanlığının Aksaray projesinin ihalesi 9 Haziran'da yapılacak. Projede 270 konut, 178 dükkan ve 129 ofis yer alacak.

Albaraka'dan eğitim, kırtasiye ve ofis harcamalarında 50 TL iade kampanyası!

Harcamalarını ucuza getirmek isteyen vatandaşların için Albaraka kampanya yaptı. 9 Eylül-9 Ekim tarihleri arasında Albaraka bireysel kredi kartınız ile eğitim, kırtasiye, ofis malzemeleri sektöründe tek seferde yapacağınız 300 lira ve üzeri harcamalarınızda 50 lira iade kazanma fırsatı. İşte kampany

Yeni işe başladın, ne giyeceksin? Ofis şıklığını LC Waikiki’de bulun! 9 Eylül 2022 fiyat listesi..

Yaz tatilinden işe dönüşler başladı. Ofiste ne giyeceğim diye düşünenlerdenseniz eğer, sizin için LC Waikiki’nin satışa sunduğu ofise dönüş koleksiyonunu derledik. İşte LC Waikiki 9 Eylül fiyat listesi..

Ziraat GYO Frankfurt Ofis Binası'nın değeri 13.9 milyon Euro oldu!

Ziraat GYO Frankfurt Ofis Binası Frankfurt'un Westend bölgesinde güneybatı ucunda Myliusstraße'de konumlanıyor. Ziraat GYO Frankfurt Ofis Binası'nın değeri 13.9 milyon Euro oldu.

Torunlar GYO'dan ilk 9 ayda 1 milyar 23 milyon TL'lik satış!

Torunlar GYO tarafından yayınlanan faaliyet raporuna göre, şirket, 2021'in ilk 9 ayında 394 milyon TL tutarında konut ve ofis satış hasılatı elde etti. 

Koray GYO Yapı Kredi Plaza'dan 9.3 milyon TL'ye ofis aldı!

Koray GYO Yönetim Kurulu'nun kararıyla, ekspertiz değeri KDV hariç 9 milyon 385 bin TL, KDV Dahil 63 bin TL kira geliri olan Yapı Kredi Plaza Sitesi'ndeki B Blok 25 no'lu bağımsız bölüm KDV hariç 9 milyon 300 bin TL bedel karşılşığında satın alındı.

Numara 24 Ofis Yönetimi Ve Danışmanlık Limited Şirketi kuruldu!

Numara 24 Ofis Yönetimi Ve Danışmanlık Limited Şirketi bugün Sarıyer'de 10 bin TL sermaye bedeli ile IWG GROUP Holdings S.à.r.l tarafından kuruldu.

Kartal Kule'deki 11 ofis 9.1 milyon TL'ye icradan satılıyor!

İstanbul Anadolu 25. İcra Dairesi Müdürlüğü, İstanbul ili, Kartal ilçesi, Esentepe Mahallesi 4485 ada 14 parselde yer alan Kartal Kule'deki 11 ofisi 9 milyon 120 bin TL'ye icradan satıyor...

Selenium Retro 9'un yüzde 98'i satıldı!

İstanbul’un en nezih yaşam merkezlerinden Yeşilköy, Florya ve Bakırköy’ün birleştiği bölgede yükselen Selenium Retro 9 projesinin sınırlı sayıdaki ofis ve mağazalarının satışı devam ediyor.

Doğuş GYO, D Ofis Maslak binasını 525,9 milyon TL'ye aldı!

Doğuş Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı Yönetim Kurulu, D Ofis Maslak binasının KDV hariç 525 milyon 690 bin TL peşin bedelle satın alınmasına karar verdi...

Numara 9 Ofis Yönetimi adres Haberi

Numara 9 Ofis Yönetimi adres

Numara 9 Ofis Yönetimi ve Danışmanlık Limited Şirketi, Umbrella Holdings S.A.R.L tarafından 10 bin TL'lik sermaye ile 27 Kasım'da kuruldu. 


Numara 9 Ofis Yönetimi ve Danışmanlık Limited Şirketi iş konusu;İş merkezi (ofis) kurmak işletmek, diğer Regus grup şirketlerinin faaliyette bulunacakları iş merkezleri için uygun alanlar bulmak, bu alanlar için kira sözleşmeleri akdetmek, gerçek ve tüzel kişilere iş merkezi ve ofis hizmetlerinde gerekli olan her türlü personel, sekretarya, bilgisayar, posta kutusu, telekonferans, telefon, faks ve benzeri hizmetler sunmak ve bu hizmetler için gerekli diğer altyapı ve donanımları sağlamak, hazır yemek servisi temin etmek, toplantı salonlarını konferans, kongre, seminer ve benzeri etkinlikler için tahsis etmek ve ayrıca şirketin amacına yönelik olarak söz konusu hizmetler için personel eğitim programları hazırlamak ve uygulamak, ve...