Nurol GYO büyüme hedefleri 2016 Haberi
Sponsorları arasında yer aldıkları Turkcell Platinum Bosphorus Cup 2016 yelken yarışları kapsamında basın mensuplarıyla bir araya gelen Nurol GYO Samim Hatipoğlu, İstanbul’a sadece konut anlamında değil, sosyal anlamda da değer katmaya devam ettiklerini söyledi. Hatipoğlu, 2016 yılı 1. çeyrekte 106.5 milyon lira kar açıklayan Nurol GYO’nun 2016 yılında yüzde 30 büyüme hedefi bulunduğunu bildirdi.
Türkiye’de gençlerin su sporlarına yönelik ilgilerini artırmak amacıyla yelken yarışlarına destek verme kararı aldıklarını belirten Samim Hatipoğlu, sponsorları arasında bulundukları ve ülkemizde son derece sınırlı sayıda gerçekleştirilen uluslararası yarışlardan biri olan Turkcell Platinum Bosphorus Cup’un, Türkiye’nin gelişimini dünyaya göstermek açısından çok önemli bir organizasyon olduğunu söyledi.
Nurol GYO olarak sadece konut anlamında değil, spor başta olmak üzere İstanbul’un marka değerini yükseltecek sosyal etkinliklere destek verdiklerini söyleyen Hatipoğlu,...