Ordu Çevre Yolu ne durumda Haberi
2012'de yapımına başlanan, 21,4 kilometrelik Ordu Çevre Yolu inşaatı son sürat devam ediyor. Toplam 1,6 milyarlık yatırım olan çevre yolunun 10,7 kilometre olan birinci etabı için bugüne kadar yaklaşık 1 milyar lira harcandı.
1989'da Sovyetler Birliği’nin dağılmasının ardından Sarp Sınır Kapısı’nın açılmasıyla birlikte Karadeniz ve Kafkaslar'ın her açıdan büyük önem kazanması Karadeniz sahil yolunun da önemini arttırdı. Kıyılara dolgu yapılmasıyla inşa edilen sahil yolu, trafiği büyük ölçüde hafifletti. Ancak, dolgu ve otoban yapılmayan ayrıca çevre yolu olmayan tek il olan Ordu’da trafik geçişi adeta çileye dönüşmüştü.
Star Gazetesi'nde yer alan habere göre, Karayolları Genel Müdürlüğünün tespitlerine göre, Karadeniz sahil yolunun en dar ve kritik noktası özelliğini taşıyan ve büyük bir zaman kaybına sebep olan Ordu'da trafik akışının rahatlatılması için 5 yıl...