Porland Fabrika Haberi
18 Mağazası, 150’den fazla satış noktası, altı bölge müdürlüğü ve showroomu, yıllık %65 oranında ihracatı ile Porland üç yıllık büyüme stratejisini oluşturdu.
Geçtiğimiz yıl üretim teknolojilerine yaptığı 20 milyon euro’luk yatırım ile üretimde gerçekleştirdiği büyük artışı uluslararası pazarların dışında, yurt içinde özellikle perakende de gerçekleştireceği büyüme stratejisine paralel kullanacağını açıklayan Porland A.Ş Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Pamukçu; Şuan yurt içinde 18 olan mağaza sayısını yıl sonuna kadar arttırmayı planladıklarını ve özellikle gastronomi tüketicileri için seri üretime geçilen, porselende devrim niteliği taşıyan ‘Alumilite’ (Aluminalı Porselen) üretimi ile yurt içi hedef pazarını genişletecekleri bilgisini verdi.
Yıllık 70 milyon adet üretiminin %65’ni ihraç eden Porland, 2014’ün ilk çeyreğinde hareketlendirmeyi planladığı yurt içi pazarı için strateji değişikliği yaparak; iç ve dış pazarların üretim oranını eşit...