Procat büyüme hedefi Haberi
Sektörel deneyimi ve uzman kadrosu ile çağrı merkezleri için strateji geliştirmekten uçtan uca teknoloji yönetimine kadar her türlü hizmeti sunan Procat, gelişmiş ses teknolojileri projeleri gerçekleştiren Speechouse ve Dünyanın ilk çağrı merkezi oteli olan Call Center Hotel (CCH), 2014 yılında da birçok ilke imza atmayı hedefliyor.
Büyüme Potansiyeli ve İstihdam Olanağı Artıyor
Çağrı merkezi sektörü büyüme potansiyeli ve yarattığı istihdam olanağının oldukça dinamik olduğunu söyleyen CEO Tarkan Ersubaşı, ‘bugün sektörde çalışan sayısı 74 bin civarında ve pazarın ekonomik büyüklüğü şu an 1,43 milyar dolar seviyesine yükseldi. Çağrı merkezlerine yapılan yatırımlara baktığımızda ise Telekomünikasyon, Finans, Sigortacılık ve Kamu sektörünün art arda geldiğiniz görüyoruz’ dedi.
Çağrı Merkezi Sektöründe Uzmanlaşmanın Önemi Artıyor
Çağrı Merkezi sektöründe uzmanlaşmanın öneminin giderek arttığına dikkat çeken Tarkan Ersubaşı, “Tüm teknolojilerde olduğu...