27 / 12 / 2024

Procat büyüme hedefi

Procat büyüme hedefi

Procat, önemli gelişmiş ses teknolojileri projeleri gerçekleştiren Speechouse ve dünyanın ilk çağrı merkezi oteli Call Center Hotel, 2014 yılında müşterilerine sunacakları yeni iş modelleri ile büyümeye devam ediyor.

2021'de konutta büyüme hedefi yüzde 3.40!

2021 bütçesi çerçevesinde kamu yatırım büyümesinde konutta yüzde 3.40, özel sektör yatırımı kapsamında da konutta yüzde 3.16 büyüme hedefleniyor.

Çimsa'dan yıl bazında yüzde 40 büyüme hedefi!

Çimsa'nın AR-GE merkezi Formülhane, çimento kullanıcılarının ihtiyaçları için global bir çözüm merkezi oldu. AR-GE harcamalarını da artırdıklarını belirten Çimsa Genel Müdürü Ülkü Özcan, “Yıllar bazında yüzde 35-40 büyüme trendi ile ülke ekonomisi için katma değerli çalışmaları sürdürüyoruz" dedi...

Kredi derecelendirme kuruluşu Moody's: Türkiye'nin 2020'de yüzde 5'lik büyüme hedefi var!

Kredi derecelendirme kuruluşu Moody's Türkiye'nin Yeni Ekonomik Programı'ndaki (YEP) büyüme hedeflerinin makro dengesizlikleri artırabileceğini aktardı.

Süzer Grubu'nun veliahtlarından büyüme hedefi!

Süzer Grubu'nun veliahtlarından Serhan Süzer, Seyfi Erol ve Levent ilhaner'in ortaklığında kurulan Moka Ödeme Kuruluşu, 2019 yılında yüzde 80 büyüme hedefledi.

FuzulEv’de hedef sürdürülebilir büyüme!

Kurulduğu günden bu yana gayrimenkul sektöründe gerçekleştirdiği projelerle adından sıklıkla söz ettiren FuzulEv, sürdürülebilir büyüme hedefi doğrultusunda Türkiye’nin her bölgesinde şubeleşmek adına çalışıyor. 

Daikin'den yüzde 18 büyüme hedefi!

İklimlendirme şirketi Daikin, cirosunu yüzde 34 arttırdı. Toplam cirosu 1 milyar liraya ulaşan Daikin, bu yıl için de yüzde 18 büyüme hedefliyor.

Armada, büyüme ve yenilemede yılın AVM'si seçildi!

Armada'nın Avrupa çapında AVM olması, 3. ödülle tescillendi. Armada, Uluslararası Alışveriş Merkezleri Konseyi (ICSC) tarafından her yıl düzenlenen yarışmada "Büyüme ve Yenileme Kategorisi" ile Yılın Alışveriş Merkezi seçildi.

İnşaat sektöründe yüzde 4.5 büyüme olacak!

İMSAD Başkanı Hinginar, "Türkiye ekonomisinde bu yıl yüzde 3.5, inşaat sektöründe 4.5 ve inşaat malzemeleri iç pazarında yüzde 4.5-5 reel büyüme öngörüyoruz" dedi.

İnşaat sektöründe büyüme bekleniyor!

Türkiye İnşaat Malzemesi Sanayicileri Derneği Başkanı Fethi Hinginar, "2015'te inşaat sektöründe 4,5 ve inşaat malzemeleri iç pazarında yüzde 4,5-5 reel büyüme öngörüyoruz" dedi.

İnşaatçılar yüzde 4.5 büyüme bekliyor!

Fethi Hinginar, "İnşaat sektörü 2015 yılında Türkiye ekonomisinde yüzde 3.5, inşaat sektöründe yüzde 4.5 ve inşaat malzemeleri iç pazarında yüzde 4.5-5 reel büyüme öngörüyoruz" dedi.

Fethi Hinginar: İnşaatta yüzde 4.5 büyüme bekliyoruz!

İMSAD Yönetim Kurulu Başkanı Hinginar, bu yıl inşaat sektöründe 4,5 ve inşaat malzemeleri iç pazarında yüzde 4,5-5 reel büyüme öngördüklerini söyledi.

Vinç sektörü büyüme hızı bir önceki yıla göre geriledi!

Vinç sektörü, hatırlanacağı üzere 2013 yılını yükselişle kapatmıştı. 2014 yılı beklentilerimiz de bir önceki seneyle paralellik gösteriyordu. Fakat söz konusu dönemde büyüme oranı, beklentilerimizin altında gerçekleşerek, yüzde 3.3'te kaldı

Etstur 2015'te yüzde 30 büyüme hedefliyor!

Etstur, 2014-2015 erken rezervasyon kampanyasının 4.döneminde önceki yılın aynı dönemine oranla yüzde 61 'lik artış yakaladı. 2015'te yüzde 30 büyüme hedefleyen Etstur 1 milyar ciro ile 900 bin misafir bekliyor.

Procat büyüme hedefi Haberi

Procat büyüme hedefi

Sektörel deneyimi ve uzman kadrosu ile çağrı merkezleri için strateji geliştirmekten uçtan uca teknoloji yönetimine kadar her türlü hizmeti sunan Procat, gelişmiş ses teknolojileri projeleri gerçekleştiren Speechouse ve Dünyanın ilk çağrı merkezi oteli olan Call Center Hotel (CCH), 2014 yılında da birçok ilke imza atmayı hedefliyor.


Büyüme Potansiyeli ve İstihdam Olanağı Artıyor


Çağrı merkezi sektörü büyüme potansiyeli ve yarattığı istihdam olanağının oldukça dinamik olduğunu söyleyen CEO Tarkan Ersubaşı, ‘bugün sektörde çalışan sayısı 74 bin civarında ve pazarın ekonomik büyüklüğü şu an 1,43 milyar dolar seviyesine yükseldi. Çağrı merkezlerine yapılan yatırımlara baktığımızda ise Telekomünikasyon, Finans, Sigortacılık ve Kamu sektörünün art arda geldiğiniz görüyoruz’ dedi.


Çağrı Merkezi Sektöründe Uzmanlaşmanın Önemi Artıyor


Çağrı Merkezi sektöründe uzmanlaşmanın öneminin giderek arttığına dikkat çeken Tarkan Ersubaşı, “Tüm teknolojilerde olduğu...