06 / 05 / 2024

rakamlarla 3. Boğaz Köprüsü

rakamlarla 3. Boğaz Köprüsü

IC İçtaş – Astaldi JV tarafından hayata geçirilen 3. Boğaz Köprüsü'nde Asya ve Avrupa yakasının birleşmesine sadece 391 metre kaldı. Projede 59 çelik tabliyeden 42'sinin montaj ve kaynak işlemi tamamlandı.

Bomonti'de Boğazı gören 3+1 rezidans fiyatına tropik ada!

Avustralya'da yer alan Victor Adasının fiyatı görenleri şaşkına çevirdi. Adanın fiyatı ile şu anda Bomonti'de Boğazı gören 3+1 rezidansın fiyatının aynı olduğu ortaya çıktı. 

3. Boğaz Köprüsü ve Kuzey Marmara Otoyolu satılıyor mu?

3. Boğaz Köprüsü ve Kuzey Marmara Otoyolu'nun Çin menşeli bir şirket tarafından satın alınacağı iddiası meclis gündemine taşındı. CHP'li Tanrıkulu, konuyla ilgili soru önergesi hazırladı...

İstanbul Boğazı'nı kaçak yapılardan arındıracak komisyon kuruyor!

İstanbul Boğazı’nı kaçak yapılardan arındıracak komisyon kuruluyor. İstanbul Anadolu ve Avrupa yakası ile tarihi yarımada da kurulacak 3 komisyonda alanında uzman kişiler görev alacak. Aykırı olan yapılar derhal yıkılacak veya yıktırılacak...

Boğaz'daki kaçak yapıları yıkacak müteahhit bulunamıyor!

İstanbul Büyükşehir Belediyesi, Boğaz'daki kaçak yapıları yıkacak müteahhit bulamıyor. İBB son 3 yılda 4 ihaleyi teklif verenin olmaması nedeniyle iptal etti.

İstanbul Boğazı'nda yıkımlar sürecek!

İBB yetkilileri İstanbul Boğazı'ndaki yıkım çalışmalarının devam edeceğini açıkladı. Boğaziçi İmar Müdürlüğü verilerine göre, 3 bin kaçak binanın yıkım kararı var.

3. Boğaz Köprüsü ve Avrasya Tüneli'ne ilişkin 9 soru mecliste!

3. Boğaz Köprüsü ve Avrasya Tüneli'nin maliyetine ve şirketlere verilen geçiş güvencesi mecliste konu oldu. CHP'li Mahmut Tanal konuya ilişkin soru önergesi hazırladı..

3. Boğaz Köprüsü dahil Kuzey Marmara Otoyolu Projesi tedbirleri!

Kuzey Marmara (3. Boğaz Köprüsü Dahil) Otoyolu Projesi ile İlgili 2016/20 Sayılı Başbakanlık Genelgesi 24 Ağustos 2016 tarihinde 29811 sayılı Resmi Gazete'de yayımlandı..

3. Boğaz Köprüsü, İstanbul trafiğini rahatlatacak!

Milliyet Gazetesi'nin yazarlarından Tunca Bengin bugünkü yazısında 3. Boğaz Köprüsü’nün İstanbul trafiğini rahatlatacağını kaleme aldı. İşte Tunca Bengin'in o yazısı...

İşte 3.Boğaz Köprüsü'nün arsa fiyatlarını artırdığı bölgeler!

Posta Gazetesi'nin haberine göre, 3. Boğaz Köprüsü'nün inşaatı devam ederken, geçtiği yollardaki arsaların fiyatları yükselmeye devam ediyor. İşte bölge bölge fiyat artışları...

3. Boğaz Köprüsü'nde son 150 metre!

Cumhuriyet tarihinin en büyük projelerinden biri olan 3. Boğaz Köprüsü'nde Asya ile Avrupa kıtasının birleşmesine sadece 150 metre kaldı. 59 adet çelik tabliyenin yapımı için ise toplam üç fabrika sahasında gece-gündüz bin 500 kişi çalışıyor.

3. Boğaz Köprüsü’nde sona yaklaşılıyor!

YAPIMINA 2013 yılında başlanan 3 milyar dolar maliyetli 3. Boğaz Köprüsü ve Kuzey Marmara Otoyolu projesinde iki kıtanın oto, ve tren yoluyla birleşmesine 391 metre kaldı.

Ankara Boğazı 3 yıl içinde tamamlanacak!

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, Ankara'nın 2016 ve sonrası proje tanıtımında konuştu. Başkan Gökçek, Ankara'ya yapılacak projeleri açıkladı. Bunların arasında en ilginci ise Ankara'ya Boğaz'ın getirilmesi var...

3. Boğaz Köprüsü'nün inşaatında son durum!

IC İçtaş – Astaldi JV tarafından hayata geçirilen 3. Boğaz Köprüsü'nde Asya ve Avrupa yakasının birleşmesine sadece 391 metre kaldı. Projede 59 çelik tabliyeden 42'sinin montaj ve kaynak işlemi tamamlandı.

rakamlarla 3. Boğaz Köprüsü Haberi

rakamlarla 3. Boğaz Köprüsü

3. Boğaz Köprüsü projesinde en ağırı 923 ton olan 59 çelik tabliyeden 42'sinin montaj ve kaynak işlemleri tamamlandı. Projede çelik montaj tabliye işlemlerinin ilk aşaması bitirildi. Projede montaj işlemlerinin Şubat ayının sonunda bitirilmesi planlanıyor.


Normalde ortalama  9 günlük sürede bir, her iki yakaya birer adet çelik tabliye konulduğunu hatırlatan 3. Köprü Çelik Tabliye Sorumlusu şunları söyledi: "Mart ayının sonunda başlayan çelik tabliye montaj işlemlerinde yeni bir aşamaya geçildi. Avrupa ve Asya yakasında D00 numaralı geçiş segmenti dahil Avrupa ve Asya yakalarında 21'er çelik tabliye konuldu. Son çelik tabliyenin yerine koyması ile birlikte iki kıta arası mesafe 391 metreye düştü. Çelik tabliye montaj işleminde daha önce "Derrick Crane" adı verilen vinçler kullanılıyordu. Şimdi ise, Lifting Gantry" adı verilen farklı bir vinç...