seranova 2013 Haberi
2012-2013 yılları arasında gerçekleştirdiği büyük dönüşüm ve yenilikçi vizyonuyla yeniden yapılanma sürecini tamamlayan Seranova, bayilik sisteminden bayi konseptine, modern tasarım anlayışından yenilikçi ürün gruplarına kadar kurumsal açıdan her alanda tepeden tırnağa yenilenerek zirveye koşuyor. Bir dünya markası olarak konumunu güçlendiren Seranova, yenilenen vizyonu doğrultusunda dünya genelinde çok daha geniş pazarlara açılmayı hedefliyor.
Hedef ihracatı katlamak
Kalitesi ve tasarım gücüyle bugün uluslararası arenalarda tescil edilmiş bir Türk markası olarak öne çıkan Seranova, halihazırda üretiminin en az yüzde 35'ini ihracata yönelik gerçekleştiriyor. İhracat hedefleri doğrultusunda özellikle ABD, Ortadoğu ve Afrika pazarlarına odaklanan Seranova, söz konusu pazarlarda modern ve yenilikçi tasarımlarıyla yer alarak marka bilinirliğini ve pazar payını artırmayı hedefliyor.
Seranova'nın seramik sektöründe Türkiye'nin ilk 10 markası arasında yer aldığını dile getiren Seranova Pazarlama Müdürü...