SHERPA Haberi
Popüler A/B testi ve kişiselleştirme platformu Optimizely’nin UX alanında Türkiye’deki ilk iş ortağı olan SHERPA, Türkiye’nin ilk akıllı ve profesyonel emlak ağı Zingat.com için başvuru alma adımlarındaki dönüşüm oranını artıran optimizasyon projesinin sonuçlarını açıkladı. Kullanıcılarına daha iyi mobil ve masaüstü deneyimler sunmak isteyen Zingat.com, UX yetenekleri ile kişiselleştirilen yeni platformunda pazardaki rakiplerinden ayrışmayı ve dönüşüm oranlarını yükseltmeyi amaçlıyor.
Öncelikli olarak müşteri ve danışma etkileşimini artırmayı hedefleyen ve kullanıcı ile 3 iletişim alternatifinin (kısa mesaj, arama ve e-posta) gerekliliğini sorgulayan SHERPA uzmanları, geliştirdikleri hipotez ve testler ile Zingat ekibine en doğru bilgiyi veren yolu gösterdiler. A/B testleri sonucunda elde edilen verilere dayanarak mobil listeleme sayfasındaki yönlendirmelerin sayısını düşürmenin, Zingat.com için kullanıcı etkileşimlerini artırmanın en pratik çözümü olduğunu ortaya çıkarttılar.