Siemens müşteri memnuniyeti Haberi
Siemens Ev Aletleri, Türkiye Kalite Derneği (KalDer) ve uluslararası araştırma kuruluşu KA Araştırma Limited ortak girişimi tarafından yürütülen Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME) 2013 yılı 4. çeyrek sonuçlarında beyaz eşya sektörünün lideri oldu. 2005’ten bu yana düzenlenen araştırmada, 2013 yılında 81 ilde toplam 25 sektör için 29 bin 661 müşteri görüşmesi yapıldı. Siemens’in başarısında müşteri memnuniyetini temel alan kurumsal ilkeleri ve bu alanda hayata geçirdiği yenilikçi uygulamaları etkili oldu.
Siemens Ev Aletleri, Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME) 2013 yılı 4. çeyrek sonuçlarında elde ettiği liderlikle bu alandaki başarısını pekiştirdi. Siemens, 81 ilde toplam 25 sektör için 11 bin 564 müşteri görüşmesi yapılan araştırma sonucunda aldığı 82 puanla marka birinciliğini paylaştı. Geçen yıl beyaz eşya sektörü performansını toplamda, 2 puan geliştirerek...