site yönetim planının değişmesi Haberi
Site yönetim planı nasıl değiştirilir?
Yönetim planı sitedeki yönetimi, kullanma maksat ve şeklini yönetici ve denetçilerin alacakları ücreti ve yönetime ait diğer hususlara göre düzenmesi olarak tanımlanabilir.
Bu plan, bütün kat maliklerini bağlayan bir sözleşme hükmünde olup; Yönetim planında hüküm bulunmayan hallerde, anagayrimenkulün yönetiminden doğacak anlaşmazlıklar Kat Mülkiyeti Kanununa ve genel hükümlere göre karara bağlanıyor.Site yönetim planının değiştirilmesi için bütün kat maliklerinin beşte dördünün oyu gerekiyor.
Yönetim planı ve yapılan değişiklikler, bütün kat malikleriyle onlara bağlı olan ve yönetici ve denetçileri bağlıyor.
Yönetim planının ve onda sonradan yapılan değişikliklerin tarihi, kat mülkiyeti kütüğünün hanesinde gösteriliyor ve bu değişiklikler yönetim planına bağlanarak kat mülkiyetinin kuruluş belgeleri arasında saklanıyor.
Kat Mülkiyeti Kanunu kapsamında Yönetim planı değişikliği şu şekilde sıralanıyor:
Yönetim planı ve değiştirilmesi
Madde 70 –
Toplu yapı...