26 / 11 / 2024

site yönetim planının değişmesi

site yönetim planının değişmesi

Yönetim planı yöneticiler tarafından hazırlanan hukuki bir nitelik taşıyan bağlayıcı bir karar planıdır.Peki site yönetim planı değiştirilebilir mi?Site yönetim planı nasıl değiştirilir?

Site yönetim planı nedir, neleri kapsar?

Toplu yaşam alanlarındaki düzeni sağlamak amacıyla bazı kuralların olması gerekiyor. Bu kapsamda planların belirlenmesi için yönetim planına ihtiyaç duyulur. Peki, Site yönetim planı nedir, neleri kapsar? İşte detaylar...

Avenue İş Merkezi Apartman Ve Site Yönetim Hizmetleri Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

Avenue İş Merkezi Apartman Ve Site Yönetim Hizmetleri Ticaret Limited Şirketi bugün Ataşehir'de 100 bin TL sermaye bedeli ile Hüseyin Fatih Erdönmez tarafından kuruldu.

Elit Pro Site Yönetim Hizmetleri Limited Şirketi kuruldu!

Elit Pro Site Yönetim Hizmetleri Limited Şirketi bugün Şişli'de 40 bin TL sermaye bedeli ile Erol Temizel tarafından kuruldu.

Doğa Apartman Site Yönetim Hizmetleri Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

Doğa Apartman Site Yönetim Hizmetleri Ticaret Limited Şirketi bugün Kadıköy'de 100 bin TL sermaye bedeli ile Halil Çelen tarafından kuruldu.

Galata Site Yönetim İnşaat Sanayi Ve Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

Galata Site Yönetim İnşaat Sanayi Ve Ticaret Limited Şirketi bugün Beylikdüzü'nde 100 bin TL sermaye bedeli ile Serpil Dokumacı tarafından kuruldu.

Ant Site Yönetim Hizmetleri Ve Turizm Anonim Şirketi Şişli Anthill Şubesi açıldı!

Ant Site Yönetim Hizmetleri Ve Turizm Anonim Şirketi Şişli Anthill Şubesi Şişli'de 10 milyon TL sermaye bedeli ile Ahmet Halit Okay tarafından açıldı.

Tasfiye edilen kooperatifte eski yönetim planı geçerli olur mu?

Posta Gazetesi köşe yazarı Tamer Heper'e gelen soruda, 170 haneli yazlık bir sitede hisse sahibi olduğunu aktaran okuyucu, kooperatiflerini tasfiye ettiklerini belirtti. Okuyucu, eski yönetim planının, kurulların ve kararların geçerli olup olmadığını sordu.

Sitelerde yönetim planı nasıl alınır?

Posta Gazetesi Tamer Heper'e gelen soruda 20 senelik sitede yönetici seçildiğini ve elinde sitenin yönetim planının olmadığını belirten okuyucu, tapuya başvurduğunu, tapudan şahsen bu  işlemin yapılmadığı yanıtını aldığını aktardı. Okuyucu, yönetim planı için beklemenin gereği olup olmadığını sordu.

Bina yönetim planı örneği!

Kanun kapsamında bina yönetim planı, bütün kat maliklerini bağlayan bir sözleşme hükmüne sahip olurken, apartmanın yönetim tarzını, kullanma maksat ve şeklini gösteriyor. Peki bina yönetim planı nasıl hazırlanıyor? İşte bina yönetim planı örneği...

Kat irtifakı yönetim planı örneği 2021!

Kat irtifakı yönetim planı nedir? Kat irtifakı yönetim planı olur mu? Kat irtifakı yönetim planı neden kurulur? Kat irtifakı yönetim planı örneği 2021 nasıl hazırlanır? İşte tüm merak edilen soruların cevapları...

10 maddede site yönetim toplantılarında alınan kararlara itiraz!

Konut Siteleri Yönetimleri Danışmanı Nihat Dönmez, "10 maddede site yönetim toplantılarında alınan kararlara itiraz" konulu yazısını Emlakkulisi.com okurları için kaleme aldı. İşte Nihat Dönmez'in yazısı...

Sitelerde yönetim planı tescil edilir mi?

Posta yazarı Tamer Heper, '3 blok, 140 bağımsız bölümlü sitemizin ilk yönetim planı 2007 tarihli ve tapuda tescilli. 2010’da yeterli çoğunluk ile onay almış olan yeni yönetim planının, tapuda şerh edilmiş olmasa dahi geçerli plan olduğunu anlıyorum. Doğru yorumluyor muyum?' sorusunu cevapladı.

216 Apartman Ve Site Yönetim Çözümleri Limited Şirketi kuruldu!

216 Apartman Ve Site Yönetim Çözümleri Limited Şirketi bugün Kadıköy'de 10 bin TL sermaye bedeli ile Serra Kahyaoğlu tarafından kuruldu.

site yönetim planının değişmesi Haberi

site yönetim planının değişmesi

Site yönetim planı nasıl değiştirilir?

Yönetim planı sitedeki yönetimi, kullanma maksat ve şeklini yönetici ve denetçilerin alacakları ücreti ve yönetime ait diğer hususlara göre düzenmesi olarak tanımlanabilir. 


Bu plan, bütün kat maliklerini bağlayan bir sözleşme hükmünde olup; Yönetim planında hüküm bulunmayan hallerde, anagayrimenkulün yönetiminden doğacak anlaşmazlıklar Kat Mülkiyeti Kanununa ve genel hükümlere göre karara bağlanıyor.Site yönetim planının değiştirilmesi için bütün kat maliklerinin beşte dördünün oyu gerekiyor. 


Yönetim planı ve  yapılan değişiklikler, bütün kat malikleriyle onlara bağlı olan ve yönetici ve denetçileri bağlıyor. 


Yönetim planının ve onda sonradan yapılan değişikliklerin tarihi, kat mülkiyeti kütüğünün  hanesinde gösteriliyor ve bu değişiklikler yönetim planına bağlanarak kat mülkiyetinin kuruluş belgeleri arasında saklanıyor. 


Kat Mülkiyeti Kanunu kapsamında Yönetim planı değişikliği  şu şekilde sıralanıyor:


Yönetim planı ve değiştirilmesi

Madde 70 –  

Toplu yapı...