site yönetimi risk analizi nasıl yapılır Haberi
Site yönetimi risk analizi!
Risk analizi, 30 Aralık 2012 tarihinden itibaren yürürlükte olan ve amacının işyerinde yürütülen işlerde iş sağlığı ve güvenliği ile ilgili riskleri ortadan kaldırmak veya en aza indirgemek için yapılan uygulama olarak karşımıza çıkıyor.
Söz konusu uygulama kapsamına apartman ve site yönetimleri de dahil ediliyor. Risk analizi değerlendirilmesi, işyerinin veya apartman yönetiminin kendisi yapabileceği gibi alanında uzman kimselerin yardımı ile de yapabiliyor.
Risk değerlendirmesi, mevcut olan ya da olması ihtimal bulunan, işçilere, iş yerine ve çevresine zarar verici niteliğe sahip tehlikelerin belirlenmesi ve bunlara karşı alınacak önlemleri kapsıyor.
Site yönetimi risk değerlendirme formu...
1.İş Yeri Unvanı
2.Adres
3.İşverenin Adı
4.Risk Değerlendirmesini Gerçekleştiren Personel Adı Soyadı
5.Risk Değerlendirmesinin Yapıldığı Tarih
6.Risk Değerlendirmesinin Geçerlilik Tarihi
7.Risk Değerlendirmesinin Yapıldığı Bölümler
8.Risk Değerlendirmesi Öncesi Tehlike tanımına yönelik Ön Çalışma Sonuçları
8.1 Çalışma ortamı...