Superbrands 2014 Haberi
Superbrands Türkiye’nin Nielsen’e yaptırdığı araştırma sonuçlarına göre belirlenen markalar arasında sektörünün inovatif ve lider kuruluşu VİKO’da yer alarak marka algısındaki güçlü ve öncü pozisyonunu bir kez daha tescillemiş oldu.
Süperbrands Türkiye, 2014 yılının süper markalarını açıkladı. Nielsen’in ölçümleri dikkate alınarak belirlenen 134 süper marka arasında elektrik anahtar ve priz sektörünün inovatif ve lider kuruluşu VİKO’da yer aldı. 2014 Süper Marka araştırmasının ilk etabında öncelikle pazar araştırması yöntemi ile 1023 önemli marka belirlendi. Bu markalar konusunda uzman olan Seçici Kurul tarafından 300'e indirildi. Tüketici davranışları ve pazarlama iletişimi üzerine uzmanlaşmış araştırma şirketi Nielsen,’in bu 300 markaya yönelik olarak gerçekleştirdiği yüz yüze görüşmeler sonrasında Türkiye’nin süper markaları belirlenmiş oldu.
“ Süper Marka olabilmek için her alanda dengeli sonuçlar elde etmek gerekiyor “
Tüketicilerin, (bilinçli...