14 / 11 / 2024

tahincioğlu basketbol

tahincioğlu basketbol

İnşaat firmaları sponsorluklarla sporu destekliyor. Galatasaray Kulübü’nün ana sponsoru plan Nef, nisan ayında ise FC Barcelona’nın bölgesel resmi sponsoru ve tek gayrimenkul sponsoru oldu.

Tahincioğlu Gayrimenkul basketbola odaklandı!

Tahincioğlu Gayrimenkul, Türkiye Basketbol Süper Ligi'ne 3 yıllığına isim sponsoru oldu. Tahincioğlu Gayrimenkul Yönetim Kurulu Başkanı Özcan Tahincioğlu, "Sporla iç içe olmanın markamıza dinamizm katacağını düşünüyoruz." diyor.

Tahincioğlu, Basketbol Süper Ligi’nin yeni sezonunu kutluyor!

Hayata geçirdiği nitelikli projelerle gayrimenkul sektöründe fark yaratmanın sıra, Basketbol Süper Ligi’ne de isim sponsoru olan Tahincioğlu, 7 Ekim’de başlayacak olan 2017-2018 sezonunu, yeni reklam filmi ile kutluyor.

Tahincioğlu, Basketbol Süper Ligi isim sponsoru oldu!

Tahincioğlu'ndan Avrupa'nın en iyi ligleri arasında yer alan basketbol Süper Ligi'ne tam destek geldi. Tahincioğlu, Basketbol Süper Ligi isim sponsoru oldu.

Tahincioğlu Nidapark Başakşehir fiyat listesi!

24 bin metrekare arsa alanı üzerinde Tahincioğlu imzasıyla hayata geçirilen Nidapark Başakşehir projesinde fiyatlar 511 bin TL'den başlıyor. İşte, Tahincioğlu Nidapark Başakşehir fiyat listesi!

Tahincioğlu Nidapark Başakşehir satılık!

Tahincioğlu Nidapark Başakşehir satılık daire tipleri arasında 2+1, 3+1 ve 4+1'ler yer alıyor. 5 blok halinde inşa edilen projede çeşitli sosyal donatı alanlarına yer veriliyor.

Tahincioğlu Gayrimenkul 3 yılda 5 proje hayata geçirecek!

350 milyon lira yatırım değerine sahip Nidapark Başakşehir projesini satışa çıkaran Tahincioğlu Gayrimenkul Yönetim Kurulu Başkanı Özcan Tahincioğlu, 3 yıl içinde 10 milyar lira toplam satış değeri olan 5 proje hayata geçireceklerini açıkladı.

Tahincioğlu, 5 projeden 10 milyar TL gelir bekliyor!

Tahincioğlu, gayrimenkulde yatırımlarını sürdürüyor. Şehir merkezinden ilk kez Başakşehir’e yönelen şirket, 3 yılda hayata geçireceği 5 projeden 10 milyar liralık satış geliri hedefliyor.

Tahincioğlu Gayrimenkul rotasını Başakşehir'e çevirdi!

İstanbul’un merkezlerinde proje üreten Tahincioğlu Gayrimenkul, rotayı Başakşehir’e kırdı. Başakşehir’in zamanla merkez olacağını söyleyen Tahincioğlu “Nidapark projemizi 2017’de teslim edeceğiz” dedi.

Tahincioğlu, İstanbul'u Resmet projesiyle Silver ödülü aldı!

Tahincioğlu, dünyanın en başarılı kurumlarının ödüllendirildiği 2015 Stevie International Business Awards'da gayrimenkul sektöründe 'Yılın Pazarlama Kampanyası' kategorisinde 'İstanbul'u Resmet' projesiyle Silver ödülünü almaya hak kazandı.

Tahincioğlu İstanbul'u Resmet projesiyle ödül aldı!

Tahincioğlu ‘İstanbul’u Resmet’ projesiyle, dünyanın en başarılı kurumlarının ödüllendirildiği 2015 Stevie International Business Awards’da ‘Yılın Pazarlama Kampanyası’ kategorisinde Silver ödülüne layık görüldü.

Nidapark Başakşehir Tahincioğlu projesi!

Nidapark Başakşehir Tahincioğlu projesi 2017 yılının Ekim ayında teslim edilecek. Ön satışları başlayan Nidapark Başakşehir projesi 347 daire ve 48 ticari üniteden meydana geliyor.

Tahincioğlu Nidapark Başakşehir projesinin basın toplantısı 29 Eylül'de!

Bugüne kadar imza attığı konut, ofis ve AVM projeleriyle fark yaratan Tahincioğlu şimdi de İstanbul’un yükselen ve gelişen Başakşehir’de hayata geçireceği yeni projesi Nidapark Başakşehir’i tanıtıyor.

Tahincioğlu’ndan geleceğin mimar ve mühendislerine şantiye!

Tahincioğlu, Trump Alışveris Merkezi’nde yer alan KidzMondo’da sponsor olduğu inşaat alanı ile geleceğin mimar ve mühendislerine ilk şantiyelerini kurdu. Çocuklar Tahincioğlu baretleri ile inşaat alanında şimdiden hayallerini gerçeğe dönüştürüyor.

tahincioğlu basketbol Haberi

tahincioğlu basketbol

Global ekonominin içinde marka imajlarını güçlendirmek, dünyaya açılmak isteyen şirketler için spor sponsorlukları, pazarlama iletişimi stratejilerinin vazgeçilmez bir parçası haline geldi. Dünya Kupası’ndan Şampiyonlar Ligi’ne NBA’den olimpiyatlara kadar pek çok organizasyonda takımlar ve sporcular kadar markalar da yarışıyor.

Capital Dergisi'nin ekinde yer alan habere göre; Türkiye de bu trendin dışında kalmıyor. Gerek yurt içinde büyüyen ve artan organizasyonlar gerek dünyaya açılan Türk şirketleri sayesinde spor ekonomisi büyük bir hızla büyüyor. Türkiye’de spor endüstrisinin büyüklüğü yaklaşık 1,6 milyar dolara ulaşmış durumda. Spor sponsorlukları bu hacmin yüzde 25’ini oluşturuyor.

NE ZAMAN BAŞLADI?

Türkiye’de spor marka ilişkisinin temelleri 1980’li yıllara dayanıyor. Kamu İktisadi Teşebbüsleri (KİT) kurdukları takımlarla bu işe adım attı. PTT, Petrol Ofisi gibi yaygın devlet kurumlan sporu desteklemek için her ilde bir takım...