Tahincioğlu Gayrimenkul basketbola odaklandı!
Tahincioğlu Gayrimenkul, Türkiye Basketbol Süper Ligi'ne 3 yıllığına isim sponsoru oldu. Tahincioğlu Gayrimenkul Yönetim Kurulu Başkanı Özcan Tahincioğlu, "Sporla iç içe olmanın markamıza dinamizm katacağını düşünüyoruz." diyor.
Türkiye Basketbol Süper Ligi, sezonun başından itibaren Tahincioğlu Basketbol Süper Ligi olarak anılıyor. Grup, lige 3 yıllığına isim sponsoru oldu. Tahincioğlu Gayrimenkul Yönetim Kurulu Başkanı Özcan Tahincioğlu, “Bu çerçevede sporla iç içe olmanın markamıza dinamizm katacağını düşünüyoruz. Sponsorluğumuzun markamızın bilinirliğine ve itibarına olumlu katkıda bulunduğuna inanıyoruz” diyor.
Capital Dergisi'nde yer alan habere göre; Tahincioğlu, Basketbol Süper Ligi’ne 3 yıllığına isim sponsoru oldu. Türkiye’nin en büyük gayrimenkul gruplarından biri olan Tahincioğlu, bu sponsorlukla sektöründe bir ilki gerçekleştirdi. Tahincioğlu Gayrimenkul Yönetim Kurulu Başkanı Özcan Tahincioğlu, sporun tüm dallarının ilgi odaklarında yer aldığını söylüyor. “Topluma katkı sağlayacak projelerin içinde yer almaya ve elimizden geldiğince destek vermeye devam edeceğiz. Şu anda basketbola verdiğimiz desteğe odaklanmayı planlıyoruz” diyen Tahincioğlu, topluma yön veren, dokunan pek çok konuya her zaman destek vereceklerini ifade ediyor. Basketbolün, Tahincioğlu’nun dinamizmi ve enerjisiyle uyumlu bir ikili oluşturduğunu düşünen Tahincioğlu, “Bu çerçevede sporla iç içe olmanın markamıza dinamizm katacağını düşünüyoruz. Sponsorluğumuzun markamızın bilinirliğine ve itibarına olumlu katkıda bulunduğuna inanıyoruz. İlerleyen dönemde yeni projeler gündeme gelebilir” diyor.
Tahincioğlu Gayrimenkul Yönetim Kurulu Başkanı Özcan Tahincioğlu’nun sorularımıza verdiği yanıtlar şöyle:
Tahincioğlu için spor sponsorluklarının önemi nedir?
Şirketler artık sadece verdikleri kaliteli ürün ve hizmetlerle değil, tüketici nezdinde toplumsal anlamda hayata geçirdikleri projelerle de farklılık yaratıyorlar. Gelişmiş ülkelerin uzun vadeli spor politikaları olduğunu ve bu anlamda önemli başarılar sağladıklarını görüyoruz. Ülkemizin uzun vadeli hedefleri çerçevesinde, global arenada da sportif başarılarımıza katkıda bulunmayı sürdürmemiz gerektiğine yürekten inanıyoruz. Bu kapsamda güçlü markaların spora ve sporcuya verecekleri sponsorluk destekleri de büyük önem taşıyor. Tahincioğlu olarak toplumun geleceğini ilgilendiren, toplumun bütününe umut ve moral verecek hatta model oluşturacak projeler üzerine odaklanıyoruz.
Tahincioğlu’nun şu ana kadar yaptığı spor odaklı çalışmalardan bahseder misiniz?
Eğitim, kültür ve sanat özellikle bugüne kadar dokunmaya gayret ettiğimiz konular. Spor bizim için henüz çok yeni bir alan ve bunun için çok heyecanlıyız. Avrupa’nın en iyi ligleri arasında yer alan Basketbol Süper Ligi’nin isim sponsoru olduk. Gelecek dönemde farklı ya da aynı alanlarda yatırımlarımıza devam etmeyi düşünüyoruz.
Şu ana kadar spora ne kadarlık bir yatırımda bulundunuz?
Basketbol Süper Ligi’nin isim sponsorluk ücreti, daha önce aynı kategoriye ödenen tutarlar göz önünde bulundurularak netleştirilmiş ve sponsorluk hiyerarşine uygun şekilde federasyon tarafından belirlenmiştir. Biz de bu tutara uygun olarak ödememizi gerçekleştiriyoruz.
Bundan sonrası için spor odaklı çalışmalarınız için belirli bir bütçeniz var mı?
Öncelikle 3 yıl boyunca devam edecek olan basketbol süper ligi isim sponsorluğu desteğimize odaklanmış bulunuyoruz. Önümüzdeki dönemlerde eğitim, kültür, sanat ve spora vereceğimiz desteklerimiz devam edecek.
Bu birlikteliklerin sponsorlukların markanıza şirketinize şu ana kadar ne tür katkıları oldu, ne tür katkısının olmasını bekliyorsunuz? Toplumsal projeler arasında sporun birleştirici, takım ruhu yaratıcı, fiziksel ve zihinsel gelişimi destekleyici ayrı bir yeri olduğuna inanıyoruz. Gelişmiş ülkelerin uzun vadeli spor politikaları olduğunu ve bu anlamda önemli başarılar sağladıklarını biliyoruz. Bu başarıyı destekleme ve hep birlikte daha da yukarı taşıma amacını güdüyoruz. Tahincioğlu olarak önemli projeleri hayata geçiriyoruz. Bugüne kadar topluma katkı sağlayacak, ayrıcalıklı birçok projeyle de destek olduk ve olmaya çalışıyoruz. Sadece spor değil, eğitim, kültür sanat gibi pek çok konuda her zaman yer almaya çalıştık.
Spor, dünyada farklı kültür ve sosyal statüdeki insanların birlikte tüketebildiği değerlerin en önemlilerinden biri. Tahincioğlu olarak hayata geçirdiğimiz projelerimizle aslında benzer bir değer oluşturduğumuza inanıyoruz. Bu noktada sponsorluğumuzun basketbola katkı sağlayacağına inanıyor ve uzun vadede markamızın değerini pekiştireceğini düşünüyoruz.
Bu yıl spor odaklı ne tür çalışmalarınız olacak? Ajandanızda bu konuda neler var?
Tahincioğlu olarak sporun tüm dallan ilgi odağımızda yer alıyor. Sponsorluğumuz çerçevesinde Türkiye Basketbol Federasyonu’yla çalışmalarımız devam ediyör. Topluma katkı sağlayacak projelerin içinde yer almaya ve elimizden geldiğince destek vermeye devam edeceğiz. İlerleyen dönemde yeni projeler gündeme gelebilir.
Bu çalışmaların ilerleyen dönem için size ne tür geri dönüşleri olmasını bekliyorsunuz? Basketbolün, şirketimizin dinamizmi ve enerjisiyle uyumlu bir ikili oluşturduğunu düşünüyoruz.
Bu çerçevede sporla iç içe olmanın markamıza dinamizm katacağını düşünüyor, sponsorluğumuzun markamızın bilinirliğine ve itibarına olumlu katkıda bulunduğuna inanıyoruz.