27 / 12 / 2024

tapu dairesinden randevuyu kim alır

tapu dairesinden randevuyu kim alır

Gayrimenkullerin devir işlemleri tapu dairesinde gerçekleşiyor. Devir için öncelikle randevu alınması şart. Peki, tapuya alıcı mı satıcı mı başvurur?

Tapudan randevuyu kim alır?

Tapu dairesinde yapılacak işlemler için, öncelikle tapu dairesinden randevu alınması gerekiyor. Bu randevu telefondan ya da internetten alınabiliyor. Peki, tapudan randevuyu kim alır? İşte yanıtı..

Tapu harcı ödeme!

Tapu dairesinden veya web tapu üzerinden online bir şekilde yapılan tapu devir işlemleri için ödeme nasıl yapılır? İşte tapu harcı ödeme işlemleri..

Ev alım satım işlemleri nasıl yapılır?

Ev satın almaya karar veren kimseler bu işlemi tapu dairesinden gerçekleştiriyor. Peki, ev alım satım işlemleri nasıl yapılır?

Hangi taşınmazlara DASK yapılır?

KrediPazar.com tapu dairesinden edindiği bilgilere göre, 634 sayılı Kat Mülkyet Kanunu'na göre bazı binalarda DASK yapılması zorunlu oluyor...

Tapu randevu alma saatleri!

Tapu dairesinde gerçekleşecek işlemler için önceden tapu dairesinden randevu alınması gerekiyor. Peki, tapu randevusu nasıl yapılır? İşte tapu randevu alma saatleri..

Tapudan randevuyu kim alır?

Tapu dairesinde yapılacak işlemler için, öncelikle tapu dairesinden randevu alınması gerekiyor. Bu randevu telefondan ya da internetten alınabiliyor. Peki, tapudan randevuyu kim alır? İşte yanıtı..

Tapu randevu alma örneği!

Tapu dairesinde yapılacak gayrimenkul alım satım işlemleri için tapu dairesinden randevu alınıyor. Peki, tapu dairesinden randevu nasıl alınır? İşte tapu randevu alma örneği..

Arsa tapu işlemleri nasıl yapılır?

Arsa tapu işlemlerinin yapılabilmesi için öncelikle ilgili tapu dairesinden randevu alınıyor. Peki, randevu alındıktan sonra ne yapılır? Arsa tapu işlemleri nasıl yapılır?

Tapu devir süresi!

Bir gayrimenkulün devir işlemleri, taşınmazın bağlı olduğu tapu dairesinde yapılıyor. Bu işlem için öncelikle tapu dairesinden randevu alınıyor. Peki, tapu devir süresi nedir? İşlemler ne zaman tamamlanır?

Emlak beyan değerini gösteren belge nereden alınır?

Tapu devir işlemin tamamlanabilmesi için gerekli belgelerin temin edilmesi, tapu dairesinden randevu alınması ve tapu masraflarının da ödenmesi gerekiyor. Peki, gerekli olan emlak beyan değerini gösteren belge nereden alınır?

Tapu randevu iptal etme işlemleri!

Tapudan alınan randevu günü ve saatinde orada bulunamayacak taraflar randevuyu iptal edebildiği gibi, işlemin yapılmaktan vazgeçilmesi durumunda da tapu randevusu iptal ediliyor. Peki, tapu randevusu nasıl iptal edilir?

Tapu dairesinden randevu alma işlemleri!

Tapu dairesinde gerçekleşecek alım satım işlemleri için öncelikle randevu alınıyor. Tapuda randevu almak için onlinerandevu.tkgm.gov.tr adresine giriş yapılıyor. İşte tapu dairesinden randevu alma işlemleri..

Emlak alım satımı işlemleri!

Emlak almak veya satmak isteyen kimseler, bu işlemi tapu dairesinden gerçekleştitiyor. Tapu devri için öncelikle ilgili tapu dairesinden randevu alınıyor. İşte emlak alım satımı işlemleri..

Tapu devri için gerekli belgeler nelerdir?

Tapu devri işlemleri taşınmazın bulunduğu tapu dairesinde gerçekleşiyor. İşlemler için öncelikle tapu dairesinden randevu alınması gerekiyor. Peki, tapu devri için gerekli belgeler nelerdir?

tapu dairesinden randevuyu kim alır Haberi

tapu dairesinden randevuyu kim alır

Konut, işyeri, arsa ve arazi gibi taşınmaz malların devir işlemleri ilgili tapu dairelerinde gerçekleşiyor. Tapu devir işlemi için tarafların anlaşma sağlamasının ardından randevu alınıyor. Aksi halde randevusuz gidenler işlemi gerçekleşmeden geri dönmek zorunda kalabiliyor.

Bu aşamada devir için alıcının mı yoksa satıcının mı randevu alması gerektiği merak ediliyor. Peki, tapuya alıcı mı satıcı mı başvurur? Tapu dairesinden randevuyu kim alır? İşte merak edilenler...

TAPU DEVİR İÇİN GEREKEN BELGELER

Tapu devir işlemi için tarafların belgelerini eksiksiz ibraz etmeleri gerekiyor. Eksik bir belge olması durumunda işlemin gerçekleşmesi için eksikliklerin de giderilmesi talep ediliyor. Tapu dairesinden satış işlemi için istenen belgeler şu şekilde sıralanıyor:

Satıcıdan istenenler:
Tapunun aslı ya da fotokopisi.
1 adet fotoğraf.
Nüfus cüzdanının aslı ile fotokopisi.
Vergi borcunun olmadığına dair belediyeden alınmış...