Tapudan randevuyu kim alır?
Tapu dairesinde yapılacak işlemler için, öncelikle tapu dairesinden randevu alınması gerekiyor. Bu randevu telefondan ya da internetten alınabiliyor. Peki, tapudan randevuyu kim alır? İşte yanıtı..
Tapudan randevuyu kim alır?
Tapu dairesinde yapılacak işlemler için, öncelikle tapu dairesinden randevu alınması gerekiyor. Bu randevu telefondan ya da internetten alınabiliyor.
Tapu randevusu için aranacak tel no 181 olup; internetten randevu almak isteyenler ise https://randevu.tkgm.gov.tr adresine giriş yapabiliyor.
Tapudan randevuyu, hak sahibi alıyor. Bunun için kişinin TC Kimlik Numarasını girmesi gerekiyor. Akabinde ekrana gelen sözleşme okunduktan sonra "Kullanıcı sözleşmesini okudum ve kabul ediyorum." butonunun işaretlenmesi ve güvenlik kodunun girilmesi isteniyor.
Güvenlik kodu girildikten sonra; kimlik doğrulama, iletişim bilgileri, müdürlük seçimi, işlem seçimi, randevu tarihi gibi adımlar izlenerek doğru bilgilerin girilmesi ve son olarak randevunun onaylanması gerekiyor.
Tüm bu işlemlerin 30 dakika içerisinde yapılması gerekiyor. Aksi halde bu süre sonunda onaylanmayan randevular iptal ediliyor.
1 yıl içinde aynı Kimlik Numarası için alınan randevu 3 kere gerçekleşmez ise 1 yıl içinde yeni bir randevu da verilemiyor.
Tapu dairesi randevu işlemleri!
Işıl Seren KESKİN/Emlakkulisi.com