20 / 11 / 2024

Tapuda telefonla randevu nasıl alınıyor

Tapuda telefonla randevu nasıl alınıyor

Tapu ve kadastro işlemlerinde çağrı merkezi üzerinden telefonla randevu sistemi yeni yılda devreye giriyor. Merkeze 7 gün 24 saat ulaşmak mümkün olacak. Çağrı merkezi, Trabzon'da kurulacak...

Tapu kaç gün sonraya randevu veriyor?

Tapuda işlemlerin gerçekleşmesi için izlenecek bir yol vardır. Onlardan biri randevu almaktır. Tapu kaç gün sonraya randevu veriyor? sorusu vatandaşlar tarafından sorulmaktadır. İşte haberin detayları!

Ucuz ekmek ucuz et derken vatandaş şimdi de ucuz baklava kuyruğunda! Telefonla randevu veriliyor

Türkiye'de yükselen enflasyon karşısında artan ucuz gıda kuyruklarına "ucuz baklava" kuyrukları da eklendi. Piyasada 200 liraya satılan antep fıstıklı baklavayı kilogramı 52 liradan sattığı öğrenilen baklavacının önünde metrelerce kuyruk oluştu.

Tapudan alınan randevu kaç gün geçerli?

Tapuda yapılacak tüm işlemler için randevu alınması gerekiyor. Kimi zaman alınan randevulara vaktinde gidilemiyor. Peki, tapudan alınan randevu kaç gün geçerli?

Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğünden tapuda randevu krizi iddialarına cevap!

Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü, bugün basında çıkan "tapuda randevu krizi" başlıklı haberlere yanıt verdi. 

Tapuda randevu krizi!

Başlayan kademeli normalleşmeyle beraber tapuda adeta randevu krizi yaşanıyor. İşte o yakınmalardan bazıları...

Tapu fırsatçılarına paranızı kaptırmayın!

Konut kredi faizlerinin düşmesiyle tapu müdürlükleri önünde uzun kuyruklar oluştu. Bu durumdan yararlanmak isteyen bazı emlakçılar ve iş takipçileri, tapuda erken randevu alacağı vaadiyle e-devlet şifresi ve 600 lira karşılığında erken randevu vaadinde bulunuyor.

Tapu dairesinden randevu alma işlemleri!

Tapu dairesinde gerçekleşecek alım satım işlemleri için öncelikle randevu alınıyor. Tapuda randevu almak için onlinerandevu.tkgm.gov.tr adresine giriş yapılıyor. İşte tapu dairesinden randevu alma işlemleri..

Tapuda satış nasıl yapılır?

Tapu devir işlemlerinin gerçekleşebilmesi için tapu dairesinden randevu alınması ve gerekli belgeler ile randevu saatinde tapu dairesinde bulunulması gerekiyor. Peki, tapuda satış nasıl yapılır? Satış için neler gerekli?

Tapu müdürlüğünden randevu alma!

Taşınmaz malların alım satım işlemleri bağlı olunan tapu dairesinde yapılıyor. Tapuda yapılacak işlemler öncesinde, tapu müdürlüğünden randevu alınması gerekiyor. Peki, tapu müdürlüğünden randevu alma adımları nelerdir?

Tapuda cins değişikliği için gerekli belgeler!

Bir gayrimenkulün cinsinin, yapısız iken yapılı veya yapılı iken yapısız hale; arsa veya arazi iken, bağ, bahçe ve benzeri duruma dönüştürmek için tapuda cins değişikliği yapılıyor. İşte tapuda cins değişikliği için gerekli belgeler...

Tapuda takas nasıl yapılır?

Tapunun bir bedel karşılığında devri işleminin yanı sıra, taşınmaz tapusunun bir başka tapu ile takas edilmesi de söz konusu olabiliyor. Peki, tapuda takas nasıl yapılır? Tapuda takas işlemleri nelerdir?

Tapuda takas nedir?

Tapu dairesinde yapılabilen işlemler arasında takas işlemi de bulunuyor. Peki, tapuda takas nedir? Tapuda takas işleminin yapılabilmesi için gerekli evraklar nelerdir? Ne kadar harç ödenir?

Tapuda döner sermaye ne kadar?

Döner sermaye, özellikle kamu kurum ve kuruluşların hizmet kalitesini artırması için ihtiyaç duyulan mal ve diğer hizmetleri alabilmesi için alınan ücrete deniyor. Peki, tapuda döner sermaye ne kadar?

Tapuda telefonla randevu nasıl alınıyor Haberi

Tapuda telefonla randevu nasıl alınıyor

Türkiye genelinde tapu ve kadastro işlemlerinde çağrı merkezi üzerinden telefonla randevu sistemi yeni yılda devreye girecek. Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Tapu Kadastro Genel Müdürlüğü, tapu ve kadastro işlemleriyle ilgili vatandaşı bilgilendirmek amacıyla çağrı merkezi kuracak.


ŞİKÂYETLERİ DE ALACAKLAR 

Çağrı Merkezi sayesinde vatandaşın hizmetlerle ilgili her türlü sorusuna yanıt verilecek, vatandaşların şikâyetleri değerlendirilerek ilgili birimlere yönlendirilecek. Çağrı merkezinde görev yapan temsilciler, vatandaşların talepleriyle ilgili bilgilendirmeyi, SMS, e-mail veya telefon yoluyla yapacaklar. Çağrı merkezi sisteminde, vatandaş memnuniyet anketi de yapılabilecek. 


TRABZON'DA KURULACAK 

Çağrı merkezi, Trabzon'da kurulacak. Merkezde 65 vatandaş temsilcisi, 5 mevzuat uzmanı, 4 takım lideri ve 1 süpervizor görev yapacak. Çağrı merkezinde görev alacak temsilcilere, vatandaş ilişkileri, stres, zor vatandaş ve durumlarla başa çıkma, telefonda etkileme ve ikna becerileri eğitimi verilecek. Çağrı Merkezi 7...