teknosa müşteri memnuniyeti Haberi
Müşteri memnuniyeti konusunda titiz bir yaklaşıma sahip TeknoSA, çağrı merkezi aracılığıyla sunduğu hizmetlerin otomatize edilmesi için, SESTEK Müşteri Hizmetleri Otomasyon Çözümleri’nden faydalanıyor. SESTEK Sesli Duyuru Sistemi’yle başlayan işbirliği, Konuşma Tanıma (Speech Recognition) ve Konuşma Sentezi (Text-to-Speech) teknolojilerinin TeknoSA çağrı merkezinde konumlandırılmasıyla devam ediyor. SESTEK Sesli Duyuru Sistemi sayesinde, müşteri temsilcilerinin kapasitesinin çok üzerinde arama, kolayca ve minimum maliyetle gerçekleştiriliyor.
SESTEK Sesli Duyuru Sistemi, belirtilen telefon numaralarına, belirtilen saat aralığında ulaşarak önceden kaydedilmiş mesajı dinletiyor ve konuşma tanıma ve konuşma sentezi teknolojileri sayesinde istenirse müşteri ile karşılıklı diyalog yaratıyor. TeknoSA tarafından, çağrı merkezini arayarak müşteri hizmetlerinden yararlanmış olan müşterilerin memnuniyetlerini ölçmek amacıyla kullanılan SESTEK Sesli Duyuru Sistemi, hazırlanan anketi dış aramayla ulaştığı müşterilere iletiyor. Müşterilerin anket sorularına verdikleri cevaplar otomatik olarak...