26 / 11 / 2024

telefondan tapu randevusu nasıl alınır

telefondan tapu randevusu nasıl alınır

Taşınmaz devri işlemlerinin gerçekleşebilmesi için öncelikle tapudan randevu alınması gerekiyor. Tapudan randevu online bir şekilde alınabiliyor. Peki, telefon ile tapu randevusu alınır mı? İşte yanıtı..

Tapu randevusu nasıl alınır? E-devlet üzerinden tapu randevusu alma!

Tapu randevusu nasıl alınır sorusunun detaylı yanıtı ve E devlet tapu randevu alma işlemleri ile ilgili detaylar haberimizde yer alıyor. Peki  E-devletten tapu randevusu nasıl alınır? İşte E-devlet üzerinden tapu randevusu alma işlemleri...

E-devlet üzerinden tapu randevusu nasıl alınır?

Tapu işlemleri özellikle gayrimenkul alım ve satımlarda kişilerin gerçekleştirmek zorunda oldukları işlemleri kapsar. Peki tapu işlemleri için tapu dairesine gitmeden de bu işlemler gerçekleştirilebilir mi?

Tapu Müdürlüğünden randevu nasıl alınır? İşte tapudan randevu alma yöntemleri!

Tapu Müdürlüğünden randevu nasıl alınır sorusunun yanıtı ve tapudan randevu alma yöntemleri haberimizde yer alıyor. İşte tapu randevusu ile ilgili tüm detaylar...

E devletten tapu randevusu nasıl alınır?

Tapu üzerinde gerçekleştirilecek olan gayrimenkul alım, satım gibi işlemler Tapu ve Kadastro Müdürlüklerinde yapılabiliyor. Tapu Kadastro Merkezlerine gitmeden öncelikli olarak randevu alınması gerekiyor. Peki, E devletten tapu randevusu nasıl alınır?

Tapuda işi olanlar dikkat! Tapu randevusu internetten nasıl alınır?

Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü'nde işi olan vatandaşların tapu işlemleri için öncelikli olarak randevu almaları gerekiyor. Birçok kişi internetten tapu randevusunun nasıl alınacağını araştırıyor. İşte internetten randevu alma işlemleri...

Tapu randevusu nasıl alınır 2022? Tapu randevu alma adımları

Tapu dairesinde işlemi olan vatandaşların öncelikle randevu almaları gerekiyor. İlk defa randevu alacaklar nereden ve nasıl alacaklarını araştırıyor. Peki, tapu randevusu nasıl alınır 2022? Tapu randevu alma adımları

Tapu işlemleri için hangi evraklar gerekli?

Tapu devir işlemleri tapu dairelerinde yapılıyor. Peki tapu işlemleri için hangi evraklar gerekli? Tapu randevusu nasıl alınıyor? İşte merak edilen tüm detaylar...

Tapu işlemlerinde hangi evraklar gerekli?

Tapu devir işlemleri tapu dairesinde yapılıyor. Peki tapuda işlemlerinde hangi evraklar gerekli? Tapu randevusu nasıl alınır? İşte tüm detaylar...

Tapu randevu alma saatleri!

Tapu dairesinde gerçekleşecek işlemler için önceden tapu dairesinden randevu alınması gerekiyor. Peki, tapu randevusu nasıl yapılır? İşte tapu randevu alma saatleri..

Tapu randevu iptal etme işlemleri!

Tapudan alınan randevu günü ve saatinde orada bulunamayacak taraflar randevuyu iptal edebildiği gibi, işlemin yapılmaktan vazgeçilmesi durumunda da tapu randevusu iptal ediliyor. Peki, tapu randevusu nasıl iptal edilir?

Tapu randevusu nasıl alınır?

Tapu devir işlemleri, taşınmaz malın bağlı olduğu tapu dairesinde yapılıyor. Bu işlemler için öncelikle tapudan randevu alınması gerekiyor. Peki, tapu randevusu nasıl alınır? İşte yanıtı..

Telefon ile tapu randevusu alınır mı?

Taşınmaz devri işlemlerinin gerçekleşebilmesi için öncelikle tapudan randevu alınması gerekiyor. Tapudan randevu online bir şekilde alınabiliyor. Peki, telefon ile tapu randevusu alınır mı? İşte yanıtı..

Tapu çağrı merkezi numarası kaç?

15 Eylül 2014 tarihinden itibaren hizmete giren tapu çağrı merkezi ile internet üzerinden online alınabilen randevu talepleri artık telefondan alınabilecek. Peki, tapu çağrı merkezi numarası kaç?

telefondan tapu randevusu nasıl alınır Haberi

telefondan tapu randevusu nasıl alınır

Telefon ile tapu randevusu alınır mı?

Taşınmaz devri işlemlerinin gerçekleşebilmesi için öncelikle tapudan randevu alınması gerekiyor. Aksi halde randevu alınmadan tapu dairesine gidilmesi halinde, tapu dairesinde randevu alan kimselerin devir işlemleri yapılıyor.


Tapudan randevu online bir şekilde alınabiliyor. "onlinerandevu. tkgm.gov.tr" adresine giriş yapılarak bu sayfadan itibaren adım adım yapılacak işlemlerle randevu sistemini kullanarak belirli bir gün ve saat aralığı için randevu alabiliyor. Bu sistemde alınmış olunan randevular sorgulayabildiği gibi iptal de edebiliyor.


Tapudan randevu alma işlemleri sırasında dikkat edilmesi gerekenler:

- Randevular seçilecek tarihte, uygun bir saat aralığında, TC Kimlik ve Tapu Senet Bilgilerine göre müdürlük kontenjanına göre alınabilir.


- TC Kimlik ve Tapu Senet bilgileri uyumu kontrol edilmekte ve eşleme durumunda randevu verilmektedir. Bu eşleştirme T.C. Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Tapu ve Kadastro...