26 / 11 / 2024

Torun AVM perakende satışları

Torun AVM perakende satışları

Bursa'da Zafer Plaza ve Korupark alışveriş merkezlerini olmak üzere 5 AVM'yi işleten Torun AVM'nin ziyaretçi sayısı ve perakende satışlarındaki artış ile Türkiye ortalamasının üzerine çıktı.

AVM Perakende Ciro Endeksi Ekim ayında yüzde 131,2 arttı!

Açıklanan resmi rakamlara göre, alışveriş merkezlerinde kiralanabilir metrekare başına düşen cirolar bu yılın Ekim ayında İstanbul’da 6 bin 594 TL, Anadolu’da 3 bin 845 TL şeklinde gerçekleşti.

AVM Perakende Ciro Endeksi ağustos ayında yüzde 133,4 yükseldi!

AVM'lerde kiralanabilir alan başına düşen cirolar, ağustos ayında İstanbul'da 5 bin 719 lira, Anadolu'da ise 3 bin 559 lira olarak gerçekleşti. İşte detaylar…

AVM Perakende Ciro Endeksi Temmuz ayında yüzde 80,5 arttı!

Resmi olarak açıklanan verilere göre, AVM Perakende Ciro Endeksi, Temmuz ayında, geçen senenin aynı ayına göre yüzde 80,5 arttı!

AVM perakende ciro endeksi yüzde 101,3 arttı!

AVM perakende ciro endeksi, Haziran ayında geçen yılın aynı dönemine göre; yüzde 101,3 artarak, 457 puana çıktı.

AVM perakende ciro endeksi Nisan 2021'de yüzde 19,7 azaldı!

Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği ile Akademetre Research işbirliğinde ortaklıkla hazırlanan AVM Perakende Ciro Endeksi'nin Nisan 2021 verileri yayınlandı. Buna göre 2021 Nisan'a ilişkin AVM verileri ne oldu? İşte ayrıntılar...

AVM Ciro Endeksi Ocak ayında yüzde 13,7 azaldı!

AVM perakende ciro endeksi, 2021 Ocak ayında bir önceki aya göre, enflasyondan arındırılmadan hesaplandığında yüzde 13,7 azalarak 214 puana geriledi. 

Aziz Torun: Bünyemizdeki AVM’lerde yeme-içme şirketlerinden kira almıyoruz!

Torunlar GYO Yönetim Kurulu Başkanı Aziz Torun, "Bünyemizdeki AVM’lerde yeme-içme bölümünde olan şirketlerden kira almıyoruz" dedi ve "Perakende markalarında da kiraları yarıya indirdik" açıklamasında bulundu.

AVM perakende ciro endeksi Ekim ayında yüzde 19,1 arttı!

AVM perakende ciro endeksi, 2020 Ekim'de bir önceki aya göre, enflasyondan arındırılmadan hesaplandığında yüzde 19,1 artarak 349 puana ulaştı.

AVM perakende ciro endeksi 2020 Ocak'ta yüzde 27,3 arttı! 

AVM perakende ciro endeksi, Ocak 2020 döneminde bir önceki yılın aynı ayına göre yüzde 27,3 artış gösterdi ve 340 puan oldu...

AVM perakende ciro endeksi 2019'da yüzde 15.9 arttı! 

Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği ile Akademetre Research tarafından ortaklaşa hazırlanan AVM Perakende Ciro Endeksi'nin 2019 yıl sonu verilerine göre, AVM Perakende Ciro Endeksi dördüncü çeyrekte, bir önceki senenin aynı dönemine göre yüzde 17 artışla 296 puana ulaştı...

Türkiye'deki AVM'lerin metrekare verimliliği ne kadar?

AVM'lerde gerçekleşen ciro, metrekare verimliliği, ziyaret sayısı gibi verilerin yer aldığı AYD AVM Perakende Ciro endeksi yayınlandı. Peki Türkiye'deki AVM'lerin metrekare verimliliği ne kadar?

Türkiye'deki AVM'lerin ne kadarı yabancıya ait?

AVM'lerde gerçekleşen ciro, metrekare verimliliği, ziyaret sayısı gibi verilerin yer aldığı AYD AVM Perakende Ciro endeksi yayınlandı. Peki Türkiye'deki AVM'lerin ne kadarı yabancıya ait?

AVM kiraları normale döndü, perakende sektörü nefes aldı!

2019'da toplam cirosunu artıran perakende sektörü, AVM kiralarının liraya dönmesiyle moral buldu. 2020 gündemlerinde yeni yasal düzenlemeler ve verimli büyüme var...

Torun AVM perakende satışları Haberi

Torun AVM perakende satışları

İstanbul'da Mail of İstanbul ve Torium, Bursa'da Zafer Plaza ve Korupark, Antalya'da ise Deepo Outlet olmak üzere 5 alışveriş merkezini işleten Torun AVM, toplamda 355 bin 941 metrekare kiralanabilir alanı yönetiyor. Geçen yıla göre metrekare başına cirosunu birebirde yüzde 18.1 artışla 463.3 TL'ye yükselten Torun AVM, ziyaretçi başına harcamayı ise yüzde 9.1 artırdı. 


SATIŞLARI ARTTI 


Türkiye genelinde ise bu rakamlar ilk altı ayda yeni açılan alışveriş merkezleri ile birlikte metrekare başına ciroda yüzde 4.7 artışla 560 TL olurken, ziyaretçi başına harcama oranı ise yüzde 3.7 artış gösterdi. Torun AVM verilerine göre; Mail of İstanbul, Torium, Zafer Plaza, Korupark ve Deepo Outlet yılın ilk altı ayında ziyaretçi sayısını birebirde yüzde 4.2, perakende satışlarını ise yüzde 13 oranında artırdı. 


Türkiye Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları...