Tudors mağazaları Haberi
2020 hazır giyim sektörü için önemli hedeflerinin olduğu ve önceden planlamalarını yaptıkları bir sene yaşadıklarına dikkat çeken Tudors CEO'su Yaşar Ayaydın, pandemi sebebiyle hedeflerin sekteye uğradığını dile getirdi.
Sabah'ta yer alan habere göre; Ayaydın, salgından dünyada ve Türkiye'de en çok etkilenen sektörün hazır giyim olduğuna vurgu yaparak, "Yıla çok iyi başlamıştık. Marttan sonra her şey altüst oldu. Devamında yaralarımızı sarmak için mağazalarımızı açtık. Ağustos-eylül döneminde ise çok kötü olarak değerlendiremeyiz. Ancak geçen yılın önüne de geçmiştir diyemeyiz. Ekimde toparlanma devam ediyor. Son iki ayda biraz daha toparlanıp yılı iyi kapatacağımıza inanıyorum" dedi.
HEDEF DÜNYA MARKASI OLMAK
Tudors olarak tek hedeflerini 'dünyanın en önemli gömlek markası olmak' şeklinde belirlediklerine vurgu yapan Ayaydın, "2023'te 500 mağazaya çıkmayı düşünüyoruz. Dünyada çok sevilen bir marka yüzü...