24 / 07 / 2024

turizm çağrı merkezi numarası kaç

turizm çağrı merkezi numarası kaç

Muğla Valiliği tarafından turizm sektöründe yaşanan olumsuzlukları önlemek amacıyla 5 yıl önce kurulan 'Alo 179' Çağrı ve Danışma Merkezi'ne, bir yılda 950 şikayetin geldiği bildirildi...

ALO 181'e 2023'ün ilk yarısında 640 bin 795 çağrı geldi!

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı tarafından yapılan açıklamaya göre, ALO 181 Çağrı Merkezi ile 2023 yılının ilk yarısında 640 bin 795 çağrı kayda alındı.

Kalecik Kültür Merkezi açıldı!

Karaelmas Ekspresi ile seyahate çıkan Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, Kalecik Kültür Merkezi'nin açılışına katıldı.

Yabancıya konut satışında 'çağrı merkezi' dönemi!

Beyttürk İnşaat Yönetim Kurulu Üyesi Havva Nur Barman, konut satışlarının yüzde 70'ini çağrı merkezi kanalıyla yaptıklarını vurgulayarak, "Yurt dışına her ay ortalama 150 bin çağrı gerçekleştiriyoruz.” dedi.

Dinar 112 Acil Çağrı Merkezi binasının açılışı TBMM'de!

Afyonkarahisar'ın Dinar ilçesi Altmışevler Mahallesi'ndeki 112 Acil Çağrı Merkezi binasının açılışı TBMM gündemine taşındı. CHP'li Köksal, konuya ilişkin soru önergesi hazırladı...

Çorum 112 Acil Çağrı Merkezi binasının inşaatı tamamlandı!

2016 yılında yapımına başlanan 112 Acil Çağrı Merkezi’nin binasının inşaatı tamamlandı. 7 milyon TL'ye mal olan bina hizmete girdi.

Adıyaman 112 Acil Çağrı Merkezi'nin inşaatı başladı!

İçişleri Bakanlığı tarafından Adıyaman’da faaliyete geçen 112 Acil Çağrı Merkezi'nin inşaat çalışmaları başladı. Toplam 10 bin metrekare üzerinde hayata geçirilecek proje 11 Milyon 564 bin TL'ye ihale edilecek.

Muş'ta Acil 112 çağrı merkezi inşa ediliyor!

Muş Valisi Seddar Yavuz, yapımına devam edilen Acil 112 çağrı merkezinin inşaat çalışmalarının devam ettiğini ve 2017 yılının Ekim ayında hizmete açmayı planladıklarını belirtti.

Amasya AFAD ve 112 acil çağrı merkezi inşaatında son durum ne?

Amasya Valisi İbrahim Halil Çomaktekin, içerisinde Afet ve Acil Durum İl Müdürlüğü (AFAD) ile 112 Acil Çağrı Merkezinin yer alacağı inşaatta incelemelerde bulundu.

Katar'da Yunus Emre Kültür Merkezi açıldı!

Kültür ve Turizm Bakanı Mahir Ünal, Katar'ın başkenti Doha'da Yunus Emre Kültür Merkezi'nin açılışını gerçekleştirdi.

Bilecik 112 Acil Çağrı Merkezi inşaatında sona gelindi!

Bilecik’te geçen yıl yapımına başlanan iki katlı 112 Acil Çağrı Merkezi inşaat çalışmalarında sona yaklaşıldı. Dış cephede sıva işleri bitirildikten sonra yalıtım işlerinin yanı sıra binanın bir kısmının dış cephesi de boyandı.

Bilecik 112 Acil Çağrı Merkezi'nde sona gelindi!

Bilecik'te geçen yıl yapımına başlanan iki katlı 112 Acil Çağrı Merkezi inşaat çalışmalarında sona yaklaşıldı. Bilecik İl Özel İdaresi Plan ve Proje Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü tarafından yürütülen binanın kış aylarında hizmete girmesi planlanıyor.

Manisa 112 Acil Çağrı Merkezi'nde sona gelindi!

Tüm acil çağrı hizmetlerinin tek çatı altında yürütüleceği Manisa 112 Acil Çağrı Merkezi binası, bitme aşamasına geldi. Aselsan tarafından yapılan teknik çalışmaların ardından sadece 112'yi arayarak acil çağrılar yapılabilecek.

Sivas'a kültür merkezi müjdesi!

Sivas’a yeni bir kültür merkezi kazandırılması için başlatılan çalışmalarda mutlu sona ulaşıldı. Merkezin projesi Kültür Bakanlığı tarafından onaylandı. Salih Ayhan, Sivas’a yakışır bir kültür merkezinin kısa zamanda hayata geçeceğini söyledi.

turizm çağrı merkezi numarası kaç Haberi

turizm çağrı merkezi numarası kaç


Muğla Valiliği tarafından turizm sektöründe yaşanan olumsuzlukları önlemek amacıyla 5 yıl önce kurulan 'Alo 179' Çağrı ve Danışma Merkezi'ne, bir yılda 950 şikayetin geldiği bildirildi. Geçen yılın aynı döneminde Çağrı ve Danışma Merkezi’ne 995 şikayet gelmişti.


Valilik tarafından uygulanan ve yabancı dil bilen 5 personelin görev yaptığı Alo 179 Çağrı ve Danışma Merkezi'ne bu yıl turizm sezonunda 950 şikayet geldi. Şikayetlerin 264'ünü gürültü, 137'sinin çevre- deniz kirliliği, 123'ün işletmelerde yaşanan sorunlar, 33'ün de hanutçuluktan olduğu belirtildi. Diğer 393 şikayet arasında servis hizmet alanlarının yeterince temiz olmaması, fiyatlar konusunda dengesizlik ve haksız kazanç sağlanması, düşük hizmet kalitesi gibi sorunlar yer aldı. 


Alo 179 Çağrı ve Danışma Merkezi'ne gürültü, çevre ve deniz kirliliği ile hanutçuluk dışında şu şikayetler geldi: "Kalitesiz davranışlar, düzeysiz dil...