19 / 05 / 2024

Turizmde Adana markası

Turizmde Adana markası

Adana Bölgesel Turist Rehberleri Odası (ADRO) Başkanı İsa Akdağ, yaptığı açıklamada, Adana'yı yaşanır kılmak, Adanalının refahlarını artırmak, Adana'dan ilelebet gururla bahsetmek isteniyorsa, Adana'nın bir cazibe merkezi yapılması gerektiğini söyledi...

Adana turizmde depar atacak!

Adana Kültür ve Turizm İl Müdürlüğü, kent için adeta turizm dopingi sayılabilecek 2016 yılı faaliyet planlarını açıkladı, kentin tarihi, kültürel ve turistik potansiyelinin tanıtılması için tüm enstrümanlar kullanılacak, yeni değerler oluşturulacak

Halil Avcı Şirketler Grubu, Adana'nın güven inşa eden markası oldu!

Yapı sektöründe 37 yıldır yurt içi ve yurt dışında prestijli işlere imza atan Halil Avcı Şirketler Grubu, hayata geçirdiği projelerle Adana'nın gurur duyulan markası oldu.

ISVEA Adana’ya 3. mağazasını açtı!

53 yıllık İtalyan markası ISVEA, yeni satış noktaları ile Türkiye’de büyümeye devam ediyor. ISVEA, stratejik konumuyla Akdeniz’in en önemli şehirlerinden Adana’da açtığı 3. mağazasıyla birlikte Türkiye’de 34. satış noktasına ulaştı.

Bursa UNESCO ile turizmde marka olacak!

Hanlar Bölgesi, Sultan Külliyeleri ve Cumalıkızık Köyü ile UNESCO Dünya Mirası Listesi'ne giren Bursa, turizmde dünya markası olmaya odaklandı. İznik'in de listeye girmesi ile kentin turizm gelirlerinin ivme kazanması bekleniyor.

Kilikya turizmde Türkiye'nin parlayan yıldızı olacak!

Adana Bölgesel Turist Rehberleri Odası (ADRO) Başkanı İsa Akdağ. Kilikya olarak adlandırılan Doğu Akdeniz'in turizmde gelecek vaat ettiğini belirterek. "Kilikya, turizmde Türkiye'nin parlayan yıldızı olacak" dedi...

İsa Akdağ: Kilikya’nın turizmde bir Likya kadar marka olmalı!

Adana Bölgesel Turist Rehberleri Odası (ADRO) Başkanı İsa Akdağ, Kilikya olarak adlandırılan Doğu Akdeniz’in turizmde gelecek vaat ettiğini belirterek, ‘’Kilikya, turizmde Türkiye’nin parlayan yıldızı olacak’’ dedi.

Dubai Emiri, 5 yıldızlı otelcilik markasını Mehmet Balçık'a emanet etti!

Turizmde küresel marka oluşturmak için düğmeye basan Dubai Emiri Al Maktoum, yeni bir zincir kurdu. Emir, Venu adını verdiği 5 yıldızlı otelcilik markasını büyütme görevini Türk turizmci Mehmet Balçık'a emanet etti...

İsa Akdağ: Turizmde Adana markası oluşturulmalı!

Adana Bölgesel Turist Rehberleri Odası (ADRO) Başkanı İsa Akdağ, yaptığı açıklamada, Adana'yı yaşanır kılmak, Adanalının refahlarını artırmak, Adana'dan ilelebet gururla bahsetmek isteniyorsa, Adana'nın bir cazibe merkezi yapılması gerektiğini söyledi...

Adalı Holding, Adana'da Sheraton oteli açtı!

Adalı Holding, turizm sektörüne memleketi Adana'dan girdi. Seyhan nehri manzaralı, 135 milyon dolarlık yatırımla hayata geçen 240 odalı otel, Starwood Hotels& Resorts Worldwide bünyesindeki Sheraton markasıyla hizmet verecek...

Başaran Ulusoy: İç turizmde 15 milyon turist hedefliyoruz!

Türkiye Seyahat Acentaları Birliği (TURSAB) Başkanı Başaran Ulusoy bir otelde düzenlenen "Adana Kongre Turizmi" konulu toplantıda yaptığı konuşmada bu yıl iç turizmde 15 milyon turist hedeflediklerini söyledi.

Sanko Holding Adana'ya 650 MW kapasiteli termik santral kuracak!

Sanko Holding tarafından Adana’nın Yumurtalık ilçesine bağlı Gölovası Köyü’nde 650 MW kapasiteli termik santral kurulacağı bildirildi

Adana'da 1 milyon 146 bin TL'ye icradan satılık tarla!

Adana Karataş İcra Müdürlüğü, Karataş   Kesik Köyü'nde bulunan 42 ile 307 metrekare arasında değişen tarlaları satışa sundu. Satışa çıkarılan taşınmazların tahmini bedelleri 370 bin TL ile 1 milyon 146   bin TL arsaında farklılık gösteriyor

TOKİ Adana Sarıçam'da 576 konut yaptıracak!

TOKİ Adana Sarıçam'da 576 yoksul konut,24 derslik, cami,sosyal tesis, ticareti merkezi inşaatı ile altyapı ve çevre düzenlemesii işi ihalesi açtı. İhale 19 Ekim 2010 saat 14.30'da yapılacak    

Turizmde Adana markası Haberi

Turizmde Adana markası

Adana Bölgesel Turist Rehberleri Odası (ADRO) Başkanı İsa Akdağ, yaptığı açıklamada, Adana'yı yaşanır kılmak, Adanalının refahlarını artırmak, Adana'dan ilelebet gururla bahsetmek isteniyorsa,, Adana'nın bir cazibe merkezi yapılması gerektiğini söyledi. 


"Çünkü Türkiye'deki ve dünyadaki diğer şehirler markalaşmak için cazibe merkezleri oluşturmaya çoktan başladılar bile. Biz de buradan yola çıkarak kendi markamızı oluşturmalıyız" diyen Akdağ, şöyle devam etti: "Öncelikli amaç: Adana'nın tümüne turist çekmek veya Adana ili içerisindeki her yeri dünyaca bilinir kılmak değil. Adana metropolünü dünyaca bilinir kılmak ve bu metropole turist çekmek olmalıdır. Adana da hala hazırda bulunan birkaç nokta üzerinde çalışılmalı, mesela; tarihi eski Adana sit alanı. Saat kulesi, Taşköprü, Anavarza, Misis, Kozan, Yılankale gibi marka değeri yüksek olan yerler pazarlanacak ürün haline getirilip tanıtılmalı."


ADANA İÇİN PAZARLANACAK HAZİNELER 


Akdağ, kentin...