22 / 07 / 2024

türkiye inşaat sektörü pazarlama

türkiye inşaat sektörü pazarlama

Vatan Gazetesi yazarlarından Ceren Kumbasar bugünkü köşe yazısında pazarlamanın yeni kavramlarından bahsetti. Kumbasar: "Türkiye’de hala inşaat sektöründe en iyi geri dönüş gazetelerle ve web siteleriyle oluyor." dedi...

TÜİK’in rakamları inşaat sektörünü de vurdu! Bundan sonra ne olur?

Türkiye İstatistik Kurumunun (TÜİK) açıkladığı inşaat maliyet endeksinde yer alan rakamlar, inşaat maliyetlerindeki enflasyonla örtüşmedi. Fiyatlar arasındaki farklılık inşaat sektörünü de zora soktu.

TÜİK açıkladı: İnşaat sektöründe güven yine azaldı!

Türkiye İstatistik Kurumu tarafından açıklanan rakamlara göre güven endeksi hizmet sektöründe yüzde 1,5 perakende ticaret sektöründe yüzde 2,6 ve inşaat sektöründe ise yüzde 0,5 oranında azaldı.

Türkiye ekonomisi yüzde 5.7 büyüdü! Büyümeye en büyük katkı inşaat sektöründen geldi!

Türkiye ekonomisi enflasyon, vergi zamları, inşaat ve seçim harcamalarının etkileriyle 2024 yılının ilk 3 ayında yüzde 5.7 büyüdü. Büyümeye en büyük katkı yüzde 11.1’le inşaat sektöründen geldi.

TÜİK az önce açıkladı: İnşaat sektöründe güven...

Türkiye İstatistik Kurumu tarafından açıklanan rakamlara göre Reel kesim (imalat sanayi) güven endeksi aynı düzeyde kalıp 103,5 değerini alırken, inşaat sektörü güven endeksi de yine aynı düzeyde kalarak 88,6 değerini aldı.

Türkiye Hazır Beton Birliği inşaat sektörünün geleceğini iyi görmüyor! 

Türkiye Hazır Beton Birliği (THBB), Hazır Beton Endeksi” 2024 Mart Ayı Raporu’nu açıkladı. Rapora göre inşaat sektörünün geleceğine dair iyimserliğin henüz oluşmadığı belirtildi.

Türkiye'de inşaat sektörü: Hiç inşaat işinden anlamayan 10-12 dairelik bir binanın müteahhiti olabiliyor! 

Türkiye'de inşaat sektöründe diplomasını beş dakika önce alanlar bile ömür boyu şantiye şefliğini üstlenebiliyor. İnşaat sektörü temsilcileri duruma tepkili. İşte ayrıntılar...

Teknik Yapı Yönetim Kurulu Başkanı açıkladı! İnşaat sektörü ikinci yarıdan ümitli...

Türk inşaat sektörünün 2023'te yoğun bir mücadele içinde geçtiğinin altını çizen Teknik Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Umut Durbakayım, marka proje üreticilerin her şeye rağmen ayakta kaldığını ve her zorluktan ders alarak daha da güçlendiğini kaydetti. İşte haberin detayları...

İnşaat sektörünü gelecek 10 yılda etkileyecek trendler! 

İnşaat sektörü, son senelerde resmen dünya çapında bir dönüşüm sürecinin içine girdi. Peki Türk inşaat sektörünü gelecek 10 yılda hangi trendler etkileyecek? İşte ayrıntılar...

Bakan Ömer Bolat: Türk inşaat sektörü 430 milyar dolarlık hacme ulaştı!

Yurt Dışı Müteahhitlik Hizmetleri Ödülleri Töreni'nde konuşan Ticaret Bakanı Bolat, Türk inşaat sektörünün, bölgesinde lider ve küresel inşaat piyasasında önemli bir aktör konumuna geldiğini belirterek, 20 yılda 430 milyar dolarlık hacme ulaştığını söyledi.

TÜİK açıkladı: İnşaat sektörü ciro endeksi, Mayıs'ta yüzde 102,8 arttı!

Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) mayıs ayına ilişkin merakla beklenen ciro endekslerini açıkladı. Açıklanan rakamlara göre, inşaat sektörü ciro endeksi, Mayıs'ta yüzde 102,8 arttı...

Türkiye İMSAD Yapı Sektörü Raporu'nun 2022 sonuçlarına göre inşaat malzemesi ihracatı yüzde 9,5 arttı!

İnşaat malzemesi sanayisinin çatı kuruluşu Türkiye İMSAD, güncel ekonomik verilerle hazırlanan 2022 yılı Türkiye İMSAD Yapı Sektörü Raporu’nu açıkladı. Rapora göre inşaat malzemesi ihracatı yüzde 9,5 arttı!

Türk müteahhitler 2022'nin 6 ayında yurt dışında 132 proje üstlendi! İnşaat sektöründe son durum ne?

Türkiye Müteahhitler Birliği (TMB) tarafından hazırlanan "Temmuz 2022 İnşaat Sektörü Analizi Raporu"nda Türk müteahhitlerin 2022'nin 6 ayında yurt dışında 132 proje üstlendiği belirtildi. Peki inşaat sektöründe son durum ne? İşte rapordaki o veriler...

Fortune Türkiye'nin 40 yaş altı 40 listesinde inşaat sektöründen hangi isimler var?

Fortune Türkiye'nin 2021 - 40 yaş altı 40 listesi açıklandı. Peki 40 yaş altı 40 listesinde inşaat sektöründen hangi isimler var? İşte o isimler...

türkiye inşaat sektörü pazarlama Haberi

türkiye inşaat sektörü pazarlama

Pazarlama o kadar yaşayan bir kavram ki, hemen her yıl tüketicilerin eğilimleri ve teknolojinin kullanımıyla beraber yeni kavramlar ve yeni stratejilerle karşılaşabiliyoruz. Tabii birçok sektörde, özellikle inşaatta bu kavramlarla sadece “karşılaşıyoruz”, onları kullanmıyoruz, anlamaya, strateji geliştirmeye çalışmıyoruz. Bazı sektörlerde hem pazarlama hem reklam açısından oldukça dünyalı hareket edebiliyorken konut sektöründe bu tür kavramlara bizim Azeri kanallarını izlerken hissettiğimiz yabancılaşma duygusu hakim. 


Gerilla kavramları


Dünyalı markalar uzun zamandır bizim için yeni olan Buzz gibi, gerilla pazarlama gibi kavramları kullanıyorlar. Özellikle lüks tüketime dönük markalar son yıllarda pazarlama kanallarının ilki olarak Buzz’u kullanıyor. Buzz kavramının Türkçe’si söylenti/dedikodu pazarlaması. Mantığı şu; gerçek olup olmadığı bilinmeyen ve merak uyandıran bir bilgiyi fısıltı gazetesiyle yaymak. Sonra aynı haberi, farklı tüketici grupların bakış açısıyla kısa videolarda, karikatürlerde,...