03 / 01 / 2025

Unıq çağrı merkezi araştırmaları

Unıq çağrı merkezi araştırmaları

Çağrı Merkezi sektörünün lider eğitim ve danışmanlık firması UNIQ, Türkiye’de bir ilki gerçekleştirerek sektörün nabzını ölçen bir araştırmaya imza attı.‘’Türkiye Çağrı Merkezi Müşteri Deneyimi Araştırması’’ sonuçları;

ALO 181'e 2023'ün ilk yarısında 640 bin 795 çağrı geldi!

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı tarafından yapılan açıklamaya göre, ALO 181 Çağrı Merkezi ile 2023 yılının ilk yarısında 640 bin 795 çağrı kayda alındı.

Yabancıya konut satışında 'çağrı merkezi' dönemi!

Beyttürk İnşaat Yönetim Kurulu Üyesi Havva Nur Barman, konut satışlarının yüzde 70'ini çağrı merkezi kanalıyla yaptıklarını vurgulayarak, "Yurt dışına her ay ortalama 150 bin çağrı gerçekleştiriyoruz.” dedi.

Samsun'da park alanına kültür merkezi mi inşa edildi?

Samsun'un Atakum ilçesinde 'bölge parkı' yapılması şartıyla izin verilen alana kültür merkezi inşa edildi.

Dinar 112 Acil Çağrı Merkezi binasının açılışı TBMM'de!

Afyonkarahisar'ın Dinar ilçesi Altmışevler Mahallesi'ndeki 112 Acil Çağrı Merkezi binasının açılışı TBMM gündemine taşındı. CHP'li Köksal, konuya ilişkin soru önergesi hazırladı...

Çorum 112 Acil Çağrı Merkezi binasının inşaatı tamamlandı!

2016 yılında yapımına başlanan 112 Acil Çağrı Merkezi’nin binasının inşaatı tamamlandı. 7 milyon TL'ye mal olan bina hizmete girdi.

Adıyaman 112 Acil Çağrı Merkezi'nin inşaatı başladı!

İçişleri Bakanlığı tarafından Adıyaman’da faaliyete geçen 112 Acil Çağrı Merkezi'nin inşaat çalışmaları başladı. Toplam 10 bin metrekare üzerinde hayata geçirilecek proje 11 Milyon 564 bin TL'ye ihale edilecek.

Muş'ta Acil 112 çağrı merkezi inşa ediliyor!

Muş Valisi Seddar Yavuz, yapımına devam edilen Acil 112 çağrı merkezinin inşaat çalışmalarının devam ettiğini ve 2017 yılının Ekim ayında hizmete açmayı planladıklarını belirtti.

Cem Yılmaz’dan kültür merkezi açıklaması!

Ziylan Grup’un Ataşehir’de inşa ettiği Water Garden isimli, Mayıs’ta tamamlanacak projede Cem Yılmaz Kültür Merkezi’nin açılacağı iddia edilmişti. Cem Yılmaz, kendi adına kültür merkezi yapılacağı haberlerini yalanladı.

Amasya AFAD ve 112 acil çağrı merkezi inşaatında son durum ne?

Amasya Valisi İbrahim Halil Çomaktekin, içerisinde Afet ve Acil Durum İl Müdürlüğü (AFAD) ile 112 Acil Çağrı Merkezinin yer alacağı inşaatta incelemelerde bulundu.

Germencik Kültür Merkezi açıldı!

Germencik Kültür Merkezi'nin açılışı yapıldı. Açılışa Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çercioğlu, CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Aydın Milletvekili Bülent Tezcan ve milletvekili Fatih Atay katıldı.

Aydın Germencik Kültür Merkezi açılış töreni gerçekleşti!

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Germencik Kültür Merkezi'ni halkın hizmetine açtı. Aydın'ın Germencik ilçesinde Aydın Büyükşehir Belediyesi'nce yaptırılan kültür merkezinin açılışı yapıldı.

Aydın Germecik Kültür Merkezi açıldı!

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Germencik Kültür Merkezi’ni halkın hizmetine açtı. Konuşmaların ardından dualarla kültür merkezinin kurdelesi kesildi.

Ayvalık'a yeni kültür merkezi inşa ediliyor!

Rahmi Gençer Başkanlığında hizmet atağını sürdüren Ayvalık Belediyesi ilçeye yeni bir kültür merkezi daha kazandırıyor. Küçükköy kavşağında yapım çalışmalarına başlanan kültür merkezinin Nisan ayında tamamlanarak hizmete açılması planlanıyor.

Unıq çağrı merkezi araştırmaları Haberi

Unıq çağrı merkezi araştırmaları

UNIQ tarafından Barem araştırma firmasına yaptırılan ‘’Türkiye Çağrı Merkezi Müşteri Deneyimi Araştırması’’ sonuçlarına göre; çağrı merkezlerinden müşteri hizmeti  alan her 3 müşteriden biri aldığı hizmetten memnun değil. Memnun olan her iki müşteriden birisi ise markayı mutlaka başkalarına tavsiye edeceğini söylüyor.


Çağrı Merkezlerine eğitim ve danışmanlık hizmeti sunan UNIQ Eğitim ve Danışmanlık, Türk tüketicisinin nabzını tutan ‘’Türkiye Çağrı Merkezi Müşteri Deneyimi’’ araştırması sayesinde müşteri ve çağrı merkezi arasındaki ilişkinin bir marka için ne kadar hayati önem taşıdığını tüm detayları ile ortaya koymuş oldu.

Araştırmanın çarpıcı sonuçlarını kamuoyuna açıklayan UNIQ CEO’su Alp Kohen, araştırmanın bugüne kadar Türkiye’de fazla sorgulanmayan ve bilinmeyen konulara ışık tuttuğunu söylüyor; ‘’Türkiye Çağrı Merkezi sektörü hızla büyüyen ve pek çok fırsatı içinde barındıran önemli bir sektör. Ancak bu sektörü...